Licytacja L-138-2017

Nazwa Dostawa drzew, krzewów, materiałów i sadzenie
Krótki opis
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę roślin ogrodniczych w tym transport i rozładunek wraz z pozostałymi materiałami oraz sadzenie w obiektach wymienionych w załącznikach: •1a do wzoru umowy, którego zakres dotyczy 41 jednostek objętych dostawą •2a jest szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia do wzoru umowy i obejmuje dostawę roślin o określonych parametrach i różnych odmianach z materiałami ogrodniczymi tj.: cebul 2280 szt. ( hiacynt, krokus, przebiśnieg, szafirek, tulipan, żonkil), 14 gatunków roślin rabatowych w ilości 5272 szt.(bakopa, begonia bulwiasta i Dragon, begonia stale kwitnąca, bratek, chryzantema, dalia, ipomea, lwia paszcza, lobelia, millon bells, pelargonia, petunia, sanwitalia, surfinia, werbena), 10 gatunków bylin wieloletnich w ilości 382 szt. (barwinek, bluszczyk, ciemiernik, trawa ozdobna, komarzyca, rojnik, rozchodnik, wrzos i wrzośce, wilec, winobluszcz), oraz 6 gatunków drzew w ilości 21 szt. i 17 gatunków krzewów w ilości 357 szt. a także dostawę : agrowłókniny ze szpilkami do mocowania, eko-bordów z kotwami do mocowania, hydrożelu, kory, nawozów mineralnych, obrzeża, otoczaków, palisad, torfu, ziemi i zrębków, własnym transportem Wykonawcy •1b do wzoru umowy, którego zakres dotyczy 28 jednostek objętych dostawą wraz z wykonaniem usługi obejmującej: ściąganie darni, przygotowanie dołków o wielkości 2-krotnie większej niż bryła korzeniowa sadzonej rośliny, zaprawianie dołków żyzną ziemią, założenie agrowłókniny i agrotkaniny, sadzenie, wbijanie pali i mocowanie taśmą, wystarczająco obfite podlanie, wykonanie mis, rozścielenie kory, zrębków i żwiru. •2b, który jest szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia do wzoru umowy i obejmuje dostawę i usługę sadzenia roślin wraz z podlewaniem, wykonaniem mis oraz ściółkowaniem a także wykonaniem ścieżki edukacyjnej i zakładaniem trawnika. Zakres ten obejmuje dostawę: cebul 3670 szt.(hiacynt, krokus, narcyz, tulipan, żonkil), bylin 2846 szt. (barwinek, bluszcz, bodziszek, brunera, ciemiernik, floks, funkia, gailardia, różne trawy ozdobne, jeżówka, komarzyca, przywrotnik, rozchodnik, runianka, ubiorek, wrzos i wrzosiec, żurawka, lawenda, liliowiec ) 816 szt. roślin rabatowych (bakopa, begonia, chryzantema, pelargonia, starzec) oraz 19 gatunków drzew tj.492 szt. i 27gatunków krzewów tj.5941szt.a także dostawę materiałów ogrodniczych i założenie agrowłókniny, agrotkaniny i siatki przeciwerozyjnej z mocowaniem ich do podłoża, założenie i mocowanie eko-bordów kotwami i palików do drzew oraz wysiew nasion traw i nawozów mineralnych, ściąganie darni, wykonanie ścieżki edukacyjnej i założenie trawnika
Termin otwarcia (dni) 5
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych 1. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek 2. Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl. Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl, a wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji, powinien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie. 3. Login powinien uniemożliwiać identyfikację wykonawcy. W przypadku niepodania loginu we wniosku, lub też błędnego podania loginu niezarejestrowanego na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl, Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia w wyznaczonym terminie loginu, który umożliwi przypisanie wykonawcy do prowadzonej licytacji poprzez jego wpisanie na listę wykonawców (na platformie licytacji) biorących w niej udział. Brak uzupełnienia w wyznaczonym terminie loginu, który umożliwi przypisanie wykonawcy do prowadzonej licytacji, skutkować będzie brakiem możliwości wzięcia udziału Wykonawcy w licytacji. Uwaga: nie należy przesyłać swojego hasła Zamawiającemu, nie należy też udostępniać hasła osobom nieuprawnionym. 4. Od Wykonawców chcących wziąć udział w przedmiotowej licytacji nie jest wymagany podpis elektroniczny. 5.Wymagania techniczne: Komputer klasy PC (lub równoważnej) spełniający wymogi techniczne określone przez producentów przeglądarek internetowych Ms Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej, z zainstalowaną jedną z w/w przeglądarek lub przeglądarką równoważną, podłączony do sieci Internet
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej 1. Licytacja elektroniczna na zadanie: Dostawa drzew i krzewów produkowanych w pojemnikach, oznaczonych etykietą wraz z dostawą innych niezbędnych do realizacji nasadzeń materiałów w celu urządzenia terenów zieleni, będzie licytacją 1-etapową. 2. W toku licytacji elektronicznej wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 3. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 4. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. 5. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 6. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 100 PLN brutto (słownie: sto złotych brutto). 7. W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 8. W celu zapewnienia aktualności listy postąpień niezbędne będzie samodzielne odświeżanie ekranu przy użyciu przycisku przeglądarki internetowej - system nie dokonuje odświeżania automatycznie. 9.Zamawiający przyjął za cenę wywoławczą brutto za Dostawę drzew i krzewów produkowanych w pojemnikach, oznaczonych etykietą wraz z dostawą innych niezbędnych do realizacji nasadzeń materiałów w celu urządzenia terenów zieleni kwotę 415000,00 zł brutto (słownie: czterysta piętnaście tysięcy złotych brutto). 10. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje w chwili zamknięcia licytacji elektronicznej najniższą cenę brutto za realizację całego zamówienia. 11. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty i składniki wraz z narzutami niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 12. Bezpośrednio po zamknięciu licytacji elektronicznej Zamawiający poda na swojej stronie internetowej nazwę oraz adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano. 13. Formalności niezbędne do zawarcia umowy jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty: Po wyborze najkorzystniejszej oferty w celu zawarcia umowy wykonawca winien: 1)Przedłożyć: a)pełnomocnictwo do zawarcia umowy, jeżeli nie wynika ono z treści wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, b)umowę regulującą współpracę - w przypadku złożenie oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 2)Przekazać faxem lub drogą e-mail następujące informacje : a)dane do wpisania w umowie (m. in. adres zamieszkania osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), oraz inne niezbędne wynikające z treści wzoru umowy, b)wysokość kwoty netto wynikająca z oferty(postąpienia). 3) Wykonawca musi dostarczyć wypełniony, podpisany i uzgodniony z Wydziałem Ochrony Środowiska i Rolnictwa UM Rzeszowa formularz cenowy wg załącznika 3a i 3b do wzoru umowy
Minimalna różnica postąpień 100
Waluta PLN
Termin składania postąpień 2017-05-05 10:00:00
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
Dokumenty
Informacja o wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Termin związania ofertą 30 dni
Data realizacji od dnia zawarcia umowy do 31.10.2017r., a cebule dostarczyć w miesiącach wrzesień- październik 2017r
Informacje dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Istotne dla stron postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaja od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zaówienia publicznego na takich warunkach Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik do ogłoszenia o zamówieniu
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące postępowania I. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, 2. Wniosek wraz z załącznikami, wykonawca/y składają w formie pisemnej na adres: Urząd Miasta Rzeszowa, Wydział Centralnego Zamawiającego, 35-064 Rzeszów, ul. Joselewicza 4. 3. Pozostałe oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują, faksem lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2016 r. poz. 1030 z późn. zm.) zwanych dalej środkami komunikacji elektronicznej (mogą także zastosować sposób komunikacji wskazany w pkt. 2) z zastrzeżeniem że: Dokumenty i oświadczenia tj. : a) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, b) oświadczenie/a na podstawie art. 25a ust. 1, o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp. c) oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w niniejszym ogłoszeniu d) zobowiązanie/a innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (o ile jest wymagane) e) pełnomocnictwo/a, (o ile jest wymagane) f) oświadczenia o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, muszą być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz.U z 2016 r. poz.1113 z późn. zm., osobiście lub za pośrednictwem posłańca. 4. Od momentu otwarcia licytacji do momentu zamknięcia licytacji, zgodnie z art. 77 ustawy, Zamawiający i Wykonawcy przekazują wnioski, oświadczenia i inne informacje drogą elektroniczną, za pośrednictwem platformy licytacyjnej https://licytacje.uzp.gov.pl, 5. Zaproszenie o dopuszczeniu do udziału w licytacji elektronicznej przekazane zostanie Wykonawcom przez Zamawiającego drogą elektroniczną na adres e-mail podany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji. 6. Wszelkie informacje dotyczące niniejszego postępowania, do momentu upływu terminu otwarcia licytacji, będą zamieszczanie na stronie internetowej Zamawiającego, pod adresem http://bip.erzeszow.pl 7. Wszelka korespondencja winna być oznaczona numerem i nazwą postępowania oraz kierowana: a) w formie pisemnej na adres: Urząd Miasta Rzeszowa, Wydział Centralnego Zamawiającego, 35-064 Rzeszów, ul. Joselewicza 4, b) faksem na numer: 17 875 46 34, c) drogą elektroniczną na adres e-mail: zampub@erzeszow.pl . 8. Osoba upoważniona do kontaktowania się w wykonawcami: Monika Łysek- Wydział Centralnego Zamawiającego, Urząd Miasta Rzeszowa, ul. B. Joselewicza 4, tel. (0-17) 875 46 86 - sprawy proceduralne II. Forma dokumentów: 1. Dokumenty, muszą być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (zgodnie z zasadami poświadczania wskazanymi w pkt. 2 i 3, z zastrzeżeniem, że: 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, 2) oświadczenie/a na podstawie art. 25a ust. 1, o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp 3) oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w niniejszym ogłoszeniu 4) zobowiązanie/a innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów 5) pełnomocnictwo/a, 6) oświadczenia o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, w postępowaniu o udzieleniu zamówienia, muszą być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza. 2. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 3. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej poprzez złożenie własnoręcznego podpisu na każdej stronie kopii wraz ze stwierdzeniem „za zgodność z oryginałem” odpowiednio przez osoby wskazane w pkt 2. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z pieczątką osoby podpisującej kopie dokumentów za zgodność z oryginałem lub czytelny podpis bez pieczątki). 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z ich tłumaczeniem na język polski. 5. Zamawiający informuje, iż nie wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Data publikacji ogłoszenia 2017-04-25 15:21:00
Numer BZP 73545-2017
Powrót

Infolinia

Infolinia techniczna:
(22) 852 60 80
604 437 794
Czynna w godzinach:
09:00 - 13:00

Wyszukiwarka:

Menu:

Aktualny czas:

Użytkownik:

Login:
Hasło:
Rejestracja
Nie pamiętam hasła