Licytacja L-137-2019

Status: Zakończona

Licytacja została zakończona.
Zwycięzcą jest Prezes z ofertą o wartości 105500PLN.
Dane zwycięzcy:
Prezes - Agnieszka, P.H.U. Magnum Agnieszka Ciupa
Sobieskiego5 m. 28
08-110, Siedlce


Ogłoszenie o zamówieniu L-137-2019 - Wykonanie robót malarskich w DS Femina, DS Helios oraz w budynku Centrum Języka i Kultury Polskiej dla Polonii i Cudzoziemców

Dane zamawiającego


Nazwa: Dział Zamówień Publicznych - , Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Adres pocztowy: Pl. Marii Curie-Skłodowskiej5
Miejscowość: Lublin, Kod pocztowy: 20-031
Tel.: 81 5375701, Faks: 81 5375703
Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Numer ogłoszenia w BZP:

560229-N-2019

Termin otwarcia licytacji:

2019-07-02 11:00:00.

I. Określenie przedmiotu zamówienia


Wykonanie robót malarskich w DS Femina, DS Helios oraz w budynku Centrum Języka i Kultury Polskiej dla Polonii i Cudzoziemców

Roboty budowlane

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót malarskich w Domu Studenta Femina przy ul. Langiewicza 20, w Domu Studenta Helios przy ul. Czwartaków 13 oraz malowanie pomieszczeń, korytarzy i klatek schodowych w budynku Centrum Języka i Kultury Polskiej dla Polonii i Cudzoziemców przy ul. Weteranów 18 w Lublinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do Ogłoszenia zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: przetargi.umcs.pl(zakładka licytacje elektroniczne. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający określa, iż czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, na placu budowy, tj.: malowanie segmentów mieszkalnych, korytarzy, piwnic, klatek schodowych mają być wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę. W celu weryfikacji zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, Zamawiający przewiduje w trakcie realizacji zamówienia możliwość żądania w szczególności: a) Oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, b) Zamawiający zastrzega sobie również możliwość żądania zanonimizowanych poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii umów o pracę zatrudnionych pracowników oraz zanonimizowanych zaświadczeń Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę. c) Innych dokumentów, - zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę, zakres obowiązków pracownika. d) Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, użytych do realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 12 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Zamawiający wymaga gwarancji w formie pisemnej. Jako datę zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający przyjmuje, zgłoszenie przez Wykonawcę na piśmie gotowości przedmiotu zamówienia do odbioru końcowego, pod warunkiem uznania przez komisję odbioru, że roboty budowlane zostały prawidłowo zakończone.

przetargi.umcs.pl (zakładka: licytacje elektroniczne)

-

II. Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych


Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem licytacje.uzp.gov.pl. Wykonawca powinien dokonać rejestracji przed wysłaniem wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji. Przy rejestracji na platformie Wykonawca otrzyma login - identyfikator użytkownika. Od Wykonawców chcących wziąć udział w przedmiotowej licytacji nie jest wymagany podpis elektroniczny. O swoim loginie Wykonawca koniecznie informuje wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji. Brak loginu bądź brak poprawnego loginu będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału Wykonawcy w licytacji. Uwaga: nie należy przesyłać swojego hasła Zamawiającemu, nie należy też udostępniać hasła osobom nieuprawnionym. Wymagania techniczne urządzeń informatycznych, umożliwiających sprawne korzystanie z niniejszego systemu: Komputer PC z systemem operacyjnym Windows/Linux. Urząd Zamówień Publicznych zastrzega, iż platforma została przetestowana w zakresie współpracy z przeglądarkami Mozilla Firefox 2.0 i 3.0 oraz Internet Explorer w wersji 6.0 oraz 7.0; w związku z powyższym Urząd Zamówień Publicznych zaleca użytkownikom korzystanie z ww. przeglądarek internetowych. Urząd Zamówień Publicznych nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości wynikające z korzystania przez użytkowników z oprogramowania innego niż zalecane.

licytacje.uzp.gov.pl

III. Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej


1.Przedmiotowa licytacja elektroniczna będzie licytacją jednoetapową. 2.W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 3.Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złoży ofertę korzystniejszą. 4. W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 5.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto PLN na przedmiot zamówienia, zgodnie z warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do Ogłoszenia. 6. Cena wywoławcza: 130 000.00 PLN brutto, minimalna wysokość postąpienia - nie mniej niż 500.00 PLN brutto (kwota, o którą można pomniejszyć kolejną składaną ofertę, liczona od oferty najkorzystniejszej); sposób podawania kwoty - kwota określana jest w groszach (jeżeli występują grosze, należy wpisać je po kropce, np.: 500.00; obowiązuje dokładność do dwóch miejsc po kropce). 7.Złożona oferta: - nie może być mniej korzystna niż oferta najkorzystniejsza, - musi być niższa przynajmniej o kwotę minimalnego postąpienia, - Wykonawca nie może cofnąć raz złożonej oferty (Zamawiający uprasza o uważne wpisywanie oferowanych kwot i sprawdzanie ich przed naciśnięciem przycisku "złóż postąpienie"); System nie przyjmie oferty złożonej niezgodnie z warunkami opisanymi powyżej. 8.W celu zapewnienia aktualności listy postąpień niezbędne będzie samodzielne odświeżanie ekranu przy użyciu przycisku przeglądarki internetowej - system nie dokonuje odświeżania automatycznie. 9. Waluta - PLN; propozycje cenowe należy podawać (brutto) w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po kropce. 10. Od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji, Zamawiający i Wykonawcy przekazują wnioski, oświadczenia i inne informacje drogą elektroniczną za pomocą platformy licytacyjnej UZP. 11. Do momentu zamknięcia licytacji Zamawiający nie ujawnia informacji umożliwiającej identyfikację Wykonawców. 12.Po zamknięciu licytacji na ekranie przedstawiającym ogłoszenie o zamówieniu zostanie ujawniony Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę. 13.Wykonawca, który zaoferował najniższą cenę, przed zawarciem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w kwocie odpowiadającej 10% ceny brutto odpowiednio dla DS Femina, DS Helios oraz CJiKP, wynikającej ze złożonego przez Wykonawcę oświadczenia. 14. Wykonawca, który zaoferował najniższą cenę, przed zawarciem umowy zobowiązany jest do złożenia oświadczenia w wyszczególnieniem cen za DS Femina, DS Helios oraz CJiKP. Suma cen musi być tożsama z ceną zaoferowaną w licytacji. 15. Jeżeli Wykonawca, który zaoferował najniższą cenę, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy Zamawiający będzie to traktował jako uchylenie się Wykonawcy od podpisania umowy na warunkach przewidzianych w ofercie z uwagi na to, że ofertą złożoną w licytacji powinien być przedmiot opisany przez Zamawiającego w Ogłoszeniu (opis przedmiotu na stronie przetargi.umcs.pl - zakładka licytacje elektroniczne). Jednocześnie Zamawiający informuje, że za wykonanie zamówienia publicznego będzie uważał jedynie takie roboty budowlane, które będą odpowiadać warunkom opisanym w ogłoszeniu o zamówieniu oraz opisie przedmiotu zamówienia.

500

Polski złoty (PLN)

IV. Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania


Relatywny

Licytacja jednoetapowa

V. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej


2019-06-24 11:00:00

VI. Termin otwarcia oraz termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej


2019-07-02 11:00:00.

Czas od otwarcia

Upływa 2019-07-02 11:30:00.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia


Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku.

-

Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku.

-

Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku.

Nie

-

Tak

  • (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp): Tak
  • (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp): Nie
  • (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp): Nie
  • (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp): Tak
  • (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp): Nie
  • (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp): Nie
  • (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp): Nie
  • (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp): Nie

VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia


Tak

1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1ustawy Pzp. 2. Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 1. Ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3. Dokumenty i oświadczenia wymagane w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 2) Dokument potwierdzający, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymieniony w pkt 1. Ogłoszenia składa każdy z Wykonawców oddzielnie. U W A G A! Stosując art. 26 ust. 2f ustawy Pzp wyżej wymienione dokumenty w pkt 1. - 3. Ogłoszenia wymagane są od wszystkich Wykonawców, składających wnioski o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej.

-

-

Stosując art. 26 ust. 2f ustawy Pzp, Zamawiający wymaga złożenia wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji: 1. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w formie oryginału, według wzoru stanowiącego Załącznik do Ogłoszenia); 2. Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 i 4 ustawy Pzp (w formie oryginału, według wzoru stanowiącego Załącznik do Ogłoszenia).

IX. Termin związania ofertą


Termin związania ofertą wynosi 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).

X. Termin wykonania zamówienia (data rozpoczęcia, data zakończenia realizacji zamówienia)


Termin wykonania zamówienia: DS Femina i DS Helios: od 15.07.2019r. do 19.08.2019r Centrum Języka i Kultury Polskiej: od 01.08.2019r. do 26.08.2019r.

XI. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy


1.Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy kwocie odpowiadającej 10% ceny brutto odpowiednio dla DS Femina, DS Helios i CJiKP, wynikającej ze złożonego przez Wykonawcę oświadczenia. 2.Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 3.Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku formach określonych w art. 148 ust. 1 ustawy Pzp. 4.Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: mBank S.A. O/Lublin, nr konta: 98 1140 1094 0000 2905 1600 1075 z dopiskiem: „Zabezpieczenie ……………………… ” (wpisać nazwę postępowania oraz oznaczenie sprawy). 5.Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 6.W przypadku należytego wykonania przedmiotu zamówienia – 70% zabezpieczenia zostanie zwrócone lub zwolnione w ciągu 30 dni po odbiorze końcowym całego przedmiotu zamówienia potwierdzającym jego należyte wykonanie. Pozostała część, tj.: 30% zostanie zwrócona lub zwolniona w ciągu 15 dni po upływie okresu rękojmi liczonego od daty odbioru końcowego. 7.Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art. 141 ustawy Pzp).

XII. Istotne dla stron postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy


Wzór umowy stanowi Załącznik nr 5a, 5b i 5c do Ogłoszenia o zamówieniu i został zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: przetargi.umcs.pl (zakładka licytacje elektroniczne).

XIII. Informacje dodatkowe


1. Miejsce składania wniosków o dopuszczenie do licytacji elektronicznej: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Plac Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, Rektorat, piętro XII, pokój 1201. 2. Wniosek należy sporządzić pismem czytelnym w języku polskim. Inne dokumenty składające się na wniosek sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. Wykonawca powinien umieścić wniosek wraz z załącznikami w zamkniętej kopercie (opakowaniu), uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia opakowania. Kopertę należy oznaczyć: Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: „Wykonanie robót malarskich w DS Femina, DS Helios oraz w budynku Centrum Języka i Kultury Polskiej dla Polonii i Cudzoziemców” (oznaczenie sprawy: LE/46-2019/DOP-p) 4. Wniosek musi być złożony w formie pisemnej pod rygorem nieważności, powinien być podpisany przez osobę/y upoważnioną/e w dokumentach rejestrowych podmiotu do reprezentacji Wykonawcy lub posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo do dokonania niniejszej czynności prawnej udzielone przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji podmiotu. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wszystkie załączniki do wniosku, stanowiące oświadczenia powinny być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do wniosku oryginał pełnomocnictwa. Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Wniosek musi być podpisany w taki sposób, aby prawnie zobowiązywał wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 6. Dokumenty wymienione w sekcji VIII niniejszego ogłoszenia należy przedstawić w formie oryginałów albo poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopii, natomiast oświadczenia należy przedstawić w formie oryginałów. 7. Warunkiem uznania kopii za dokument jest umieszczenie na każdej stronie kopii oświadczenia za zgodność z oryginałem i złożenie podpisu osoby/osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z dokumentami rejestrowymi, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. 8. Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: 1) w sprawach merytorycznych: Iwona Bober, tel. 81 537 5310. 2) w sprawach formalnych: Konrad Luchowski, tel./faks: 81 537 59 65, e-mail: zampubl@umcs.lublin.pl.

Informacje o wadium


Nie


Pobierz w formacie PDF

Infolinia

Infolinia techniczna:
(22) 852 60 80
Czynna w godzinach:
09:00 - 13:00

Wyszukiwarka:

Menu:

Aktualny czas:

Użytkownik:

Login:
Hasło:
Rejestracja
Nie pamiętam hasła