Licytacja L-162-2015

Status: Zakończona

Ogłoszenie o zamówieniu L-162-2015 - Wymiana instlacji elektr.WM/SZP/LE/23/2015/G

I. Dane zamawiającego

Nazwa: Sekcja Zamówień Publicznych, Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
Adres pocztowy: Reja 53-55
Miejscowość: Wrocław, Kod pocztowy: 50-343
Tel.: 713235700, Faks:
Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Numer ogłoszenia w BZP:

132800-2015

Termin otwarcia licytacji:

2015-06-24 10:00:00.

II. Przedmiot zamówienia

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana instlacji elektr.WM/SZP/LE/23/2015/G
Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny:
Nie
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana. 2. Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącej instalacji elektrycznej WLZ, ADM w budynku mieszkalnym stanowiącym własność Gminy Wrocław przy ul. Żmigrodzkiej 91 we Wrocławiu, zlokalizowanej na działce nr 2/4 arkusz mapy 4, obręb Karłowice. 3. Kod CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 45.31.12.00-2 4. Szczegółowy zakres zamówienia określają: 1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 6; 2) Przedmiar Robót - załącznik nr 5; 3) Projekt umowy - załącznik nr 4. 5. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) i Polskimi Normami, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 Prawa budowlanego. 6. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard, mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. 7.Roboty budowlane będą wykonywane na terenie czynnym. Przedmiot umowy będzie wykonywany w budynkach zamieszkałych, w związku z powyższym Wykonawca zobowiązuje się prowadzić roboty z poszanowaniem miru domowego i mienia mieszkańców i w sposób umożliwiający dostęp mieszkańców do swoich nieruchomości. 8.Termin wykonania zamówienia: 6 tygodni od dnia podpisania umowy przez strony, zgodnie z harmonogramem wykonania robót, przedstawionym przez Wykonawcę w terminie określonym w projekcie umowy.
Wspólny słownik zamówień

Słownik główny
Główny przedmiot 45.31.12.00-2
Dodatkowe przedmioty -

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
42 dni

III. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

Informacja na temat wadium
Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w niniejszym postępowaniu

Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
Nie

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2a)

Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2a)

Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2a)

Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
I.Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia eksploatacyjne oraz kontrolno-pomiarowe SEP E i D do 1kV.II.Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w oryginale (wzór stanowi zał. nr 7), z którego wynikać będzie jednoznacznie: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. III.Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V OWU. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił ww. warunki. IV. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, wówczas niezbędny jest udział tych podmiotów w realizacji zamówienia (w formie podwykonawstwa).V. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.VI. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2a)

Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy

W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej

Ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

Nie

IV. Procedura

Jedynym kryterium oceny ofert jest najniższa cena

Zmiana umowy

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
Tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
I. 1. Każda ze stron może wnieść o zmianę umowy w trybie pisemnym, jeżeli zmiana będzie prowadzić do: 1) obniżenia kosztu wykonania robót lub kosztów użytkowania obiektu; 2) poprawy jakości robót przy braku zmiany ceny końcowej; 3) podniesienia wydajności urządzeń; 4) podniesienia bezpieczeństwa; 5) usprawnień w trakcie użytkowania obiektu, z tym zastrzeżeniem, że zmiany te nie spowodują zmiany terminu realizacji oraz podwyższenia wynagrodzenia. 2. Strony również mogą zmienić termin realizacji umowy lub termin realizacji robót wynikających z harmonogramu na pisemny wniosek Wykonawcy złożony w terminie 7 dni od daty wystąpienia niżej wymienionych przesłanek, zawierający dokładny opis podstawy do zmiany terminu, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: 1) nieterminowego przekazania terenu budowy; 2) braków lub wad w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy; 3) opóźnienia w zakresie dokonywania odbiorów lub prób końcowych; 4) zawieszenia przez Zamawiającego wykonania robót na warunkach określonych w § 3 ust. 1 pkt 13 umowy; 5) siły wyższej tj. zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia, (co obejmuje również nikłe prawdopodobieństwo jego zajścia w danej sytuacji) i niemożliwego do zapobieżenia. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: powódź, trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, strajk ogólnokrajowy lub ogłoszony stan klęski żywiołowej, o ile Wykonawca realizuje prawidłowo postanowienia niniejszej umowy. 3. Zamawiający odmawia zmiany terminu wykonania umowy, jeżeli uzna, że wystąpienie wskazanych wyżej okoliczności nie miało wpływu na termin realizacji zamówienia. 4. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu realizacji umowy, jeżeli Zamawiający udowodni, że przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub wystąpił z wnioskiem o przedłużenie terminu po terminie wskazanym w § 2 umowy. 5. Wykonawca może także zaproponować Zamawiającemu poprawienie jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót budowlanych lub zmianę technologii, aktualizację rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, zmianę wyposażenia, zmianę wymiarów. Zamawiający każdorazowo indywidualnie rozpatrzy okoliczności przemawiające za przyjęciem propozycji Wykonawcy. Zmiana technologii nie może prowadzić do zwiększenia ceny ofertowej. 6. Zamawiający może w każdym przypadku zrezygnować z wykonania części robót, o ile będzie dotyczyło to nie więcej niż 30% zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o wykonanie robót i materiały, z których Zamawiający zrezygnował. Wykonawca na powyższe wyraża zgodę i oświadcza, iż zrzeka się wobec Zamawiającego wszelkich roszczeń z tytułu niezrealizowanej części umowy. Strony ustalają, iż Wykonawca otrzyma wynagrodzenie tylko za faktycznie wykonane roboty. 7. Strony dopuszczają możliwość zmiany w trakcie realizacji umowy kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego. 8. Strony dopuszczają także możliwość: 1) zmiany podwykonawców, zmiany zakresu realizacji Umowy z udziałem podwykonawców lub rezygnacji z podwykonawców; 2) wprowadzenia podwykonawców, w takim przypadku do umowy zostaną wprowadzone zapisy dotyczące podwykonawstwa, określone w projekcie umowy załączonym do OWU.II. 1. Wszelkie zmiany do umowy za wyjątkiem zmian adresowych Wykonawcy i Zamawiającego oraz zmian osób wskazanych w § 10 ust. 1 i 2 umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w formie aneksu.

Termin związania ofertą

30 dni

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej

www.wm.wroc.pl

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych

1. Wymagania formalne: 1) Licytacja będzie prowadzona na platformie licytacji elektronicznych Urzędu Zamówień Publicznych znajdującej się na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl. 2) Z platformy licytacji elektronicznych w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl. Omyłkowe zarejestrowanie się Wykonawcy jako Zamawiającego uniemożliwi przypisanie Wykonawcy do licytacji. 3) Od Wykonawców chcących wziąć udział w licytacji nie jest wymagany podpis elektroniczny. 4) Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie http://licytacje.uzp.gov.pl, i wraz z wnioskiem o dopuszczenie go do udziału w licytacji zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie. 5) Wykonawca przekazuje swój LOGIN wpisując go w pkt 7 formularza wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji. LOGIN winien być przekazany Zamawiającemu w oryginalnej pisowni, tzn. z zachowaniem pisowni dużych i małych liter, numerów, znaków specjalnych, odstępów itp. 6) Brak wskazania LOGINu bądź brak poprawnego LOGINu we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału Wykonawcy w licytacji. 7) Nie należy przesyłać swojego hasła Zamawiającemu oraz nie należy też udostępniać hasła osobom nieuprawnionym. Podany LOGIN umożliwi Zamawiającemu przypisanie Wykonawcy do licytacji. 8) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłową rejestrację Wykonawcy na platformie licytacji elektronicznych Urzędu Zamówień Publicznych. 2. Wymagania techniczne: Komputer PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarka internetowa Internet Explorer 6.0 lub wyższa albo Firefox 2.0 lub wyższa. 3. Zaleca się, aby Wykonawcy przed korzystaniem z platformy licytacji elektronicznych Urzędu Zamówień Publicznych zapoznali się z treścią Samouczka dostępnego na stronie internetowej https://licytacje.uzp.gov.pl.

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej

1. Przedmiotowa licytacja będzie licytacją jednoetapową. 2. Czas trwania licytacji elektronicznej - 30 minut. 3. W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia (oferty). Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 4. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 5. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. 6. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 7. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 500,00 PLN. 8. W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacji elektronicznych na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 9. Zamawiający przyjął za cenę wywoławczą brutto za cały przedmiot zamówienia kwotę 27 344,97 PLN. 10. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje w chwili zamknięcia licytacji elektronicznej najniższą cenę brutto. 11. Jedynym kryterium oceny ofert jest najniższa cena.

Minimalna wysokość postąpienia

500.00 PLN

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej

2015-06-15 09:00:00

Miejsce składania wniosków o dopuszczenie do licytacji elektronicznej

Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o., ul. Mikołaja Reja 53-55, 50-343 Wrocław (kancelaria).

Termin otwarcia licytacji elektronicznej

2015-06-24 10:00:00.

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej

Upływa 2015-06-24 10:30:00.

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w niniejszym postępowaniu.

Istotne dla stron postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego

Istotne dla stron postanowienia zawiera projekt umowy umieszczony na stronie internetowej www.wm.wroc.pl jako Załącznik nr 4 do ogłoszenia.

Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej

I. Zamawiający - Gmina Wrocław reprezentowana na podstawie pełnomocnictwa Prezydenta Wrocławia Nr 1_IV_Z_15 z dnia 5 stycznia 2015 r. przez pełnomocnika - spółkę Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. II. ZAŁĄCZNIKI DO OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU:1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji - wzór (załącznik nr 1).2. Oświadczenie z art. 22 i 24 ustawy Pzp oraz lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacja o braku przynależności do grupy kapitałowej - wzór (załącznik nr 2a, b, c). 3. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wzór (załącznik nr 3). 4. Projekt umowy (załącznik nr 4). 5. Dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia: 1) Przedmiar robót (załącznik nr 5), 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 6). 6. Zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy zasobów - wzór (załącznik nr 7). 7. Formularz cenowy - do wypełnienia i dostarczenia Zamawiającemu przed zawarciem umowy przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana - wzór (załącznik nr 8).III. SPOSÓB PRZYGOTOWYWANIA WNIOSKU O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W LICYTACJI 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji wraz z załącznikami składany jest pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji w formie elektronicznej. 2. Każdy Wykonawca oraz Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) mogą złożyć tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji, zgodnie z wymaganiami określonymi w OWU i ogłoszeniu o zamówieniu. W przypadku złożenia przez Wykonawcę lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia więcej niż jednego wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji, Zamawiający nie będzie ich rozpatrywał. 3. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji wraz z wymaganymi załącznikami, w tym oświadczenia i dokumenty muszą być podpisane (czytelnie lub nieczytelnie wraz z pieczątką imienną) przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy, tj. przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli wskazaną w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym. W przypadku podpisania wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji przez pełnomocnika, pełnomocnictwo winno mieć formę oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza i winno być załączone do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (z wyłączeniem spółki cywilnej), na zasadach określonych w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz załączają do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno mieć formę oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza i winno być załączone do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji. 5. Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą na podstawie umowy spółki cywilnej składają wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji (wszystkie dokumenty) podpisany przez wszystkich wspólników, chyba że umowa spółki w inny sposób reguluje sprawy dotyczące zakresu reprezentacji. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca załączył do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji umowę spółki. 6. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczące każdego z tych Wykonawców są poświadczane za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego dany dokument dotyczy, chyba że taki Wykonawca ustanowił do tych czynności pełnomocnika. 8. W przypadku podmiotów, na których polega Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj. polega na zasobach tych podmiotów, kopie dokumentów dotyczących tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty, chyba że taki podmiot ustanowił do tych czynności pełnomocnika. 9. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji powinien być sporządzony przy użyciu nośników pisma nieulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów. Zaleca się, aby wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji został sporządzony pismem maszynowym lub komputerowym. 10. Wymagany jest jeden egzemplarz wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji, który musi zawierać m.in. 1) Formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji (załącznik nr 1), 2) Oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdziale V i VI OWU. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w oryginale (wzór stanowi zał. nr 7), z którego wynikać będzie jednoznacznie: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji oraz załączniki winny być sporządzone wg wzorów zawartych w OWU. Wielkość i układ załączników mogą zostać przez Wykonawcę zmienione, jednak ich treść musi być zgodna z opisem poszczególnych pól. 11. Zaleca się, aby wszelkie poprawki lub zmiany w tekście wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji były parafowane własnoręcznie przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy zgodnie z pkt 3. 12. Całość tworząca wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji winna być spięta lub zszyta w sposób zapobiegający jej dekompletacji. 13. Dokumenty i informacje składane w trakcie postępowania stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), które nie mogą być udostępniane, powinny być: 1) oznaczone klauzulą nie udostępniać - informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 2) załączone jako odrębna część niezłączona z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji w sposób trwały; 3) wskazane w formularzu wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji (załącznik nr 1). Zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca, który wykaże informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zobowiązany jest wykazać we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji prawidłowość zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec jako tajemnicy przedsiębiorstwa swojej nazwy (firmy) oraz adresu. Zamawiający informuje ponadto, że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawnia się informacji umożliwiających identyfikację Wykonawcy podczas licytacji (LOGIN). 14. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji winien być złożony w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu. Opakowanie zawierające wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji winno być zaadresowane na adres: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o., ul. Mikołaja Reja 53-55, 50-343 Wrocław (kancelaria) oraz oznakowane w następujący sposób: WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W LICYTACJI ELEKTRONICZNEJ Wymiana istniejącej instalacji elektrycznej w budynku mieszkalnym stanowiącym własność Gminy Wrocław przy ul. Żmigrodzkiej 91 we Wrocławiu, znak postępowania: WM/SZP/LE/23/2015/G NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM SKŁADANIA WNIOSKÓW, tj. 15 czerwca 2015 r. o godz. 9:00. Ponadto opakowanie należy opatrzyć nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji powinien być złożony w sposób uniemożliwiający jego przypadkowe otwarcie. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania opakowania (m.in. brak znaku postępowania lub podanie niewłaściwego znaku postępowania) lub z braku którejkolwiek z wymaganych informacji oraz za złożenie opakowania zawierającego wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji w innym miejscu niż miejsce wskazanie w pkt 18. 15. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oraz złożeniem wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji ponosi Wykonawca. 16. Wymaga się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje konieczne do uczestniczenia w licytacji oraz do podpisania umowy. 17. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji upływa w dniu: 15 czerwca 2015 r. o godz. 9:00. 18. Miejsce składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o., ul. Mikołaja Reja 53-55, 50-343 Wrocław (kancelaria). Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji można złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego lub przesłać pocztą. 19. Wnioski o dopuszczenie do udziału w licytacji złożone po terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone Wykonawcom. IV.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ 1. Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę, pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. 2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się w dniu otwarcia licytacji. 3. W uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu związania ofertą, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. V. ZMIANA LUB WYCOFANIE WNIOSKOW O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W LICYTACJI 1. Wykonawcy mogą zmienić lub wycofać wnioski o dopuszczenie do udziału w licytacji przed upływem terminu wyznaczonego do ich składania. 2. Zawiadomienie o zmianie lub wycofaniu wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji powinno być oznakowane i dostarczone zgodnie z postanowieniami rozdziału VI OWU. 3. Opakowanie wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji powinno dodatkowo zawierać adnotację ZMIANA lub WYCOFANIE. VI. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW ORAZ WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI 1. W niniejszym postępowaniu (poza platformą licytacyjną) oświadczenia, wnioski (za wyjątkiem wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji wraz z załącznikami, a także formularza cenowego i kosztorysu ofertowego), zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazywać będą pisemnie lub drogą elektroniczną. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane pisemnie lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu. 2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawcy przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3. W przypadku nieotrzymania potwierdzenia, o którym mowa w pkt 2, wysłanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji na adres poczty elektronicznej wskazany przez Wykonawcę we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji, a w przypadku Zamawiającego - na adres wskazany w pkt 5, uznaje się za skutecznie przesłane i doręczone, gdy nie otrzymano komunikatu o niedostarczeniu wiadomości. 4. W przypadku oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw uzupełnianych w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga złożenia ich w formie wskazanej w rozdziale VI OWU, tj. w formie papierowej (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem). 5. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami w sprawach związanych z procedurą postępowania o udzielenie zamówienia jest p. Anna Nagórek-Muzyka (tel. 71 323 57 17, email: anna.nagorek-muzyka@wm.wroc.pl lub zamowienia@wm.wroc.pl), a w sprawach merytorycznych jest p. Bartłomiej Kurzawa (tel. 71 326 41 26). 6. Od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji Zamawiający i Wykonawcy wszelkiego rodzaju wnioski, oświadczenia i inne informacje przekazują drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy licytacji elektronicznej. VII. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY 1. Cena brutto oferty podana przez Wykonawcę w trakcie licytacji musi wynikać z kosztorysu ofertowego opracowanego metodą kalkulacji uproszczonej i formularza cenowego, złożonych po zakończeniu licytacji na wezwanie Zamawiającego. 2. Wykonawca ma obowiązek ustalenia stawki podatku VAT dla przedmiotowego zamówienia w wysokości, która wynika z przepisów prawa podatkowego, oraz uwzględnienia w cenie oferty planowanych zmian prawodawczych w zakresie stawek podatku od towarów i usług VAT. Zamawiający określił 8% stawkę podatku VAT dla wykonania przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca zastosuje inną, niż podana przez Zamawiającego stawkę podatku VAT, bądź jest zwolniony od podatku VAT należy przedstawić w formularzu cenowym uzasadnienie wraz z podstawą prawną 3. Wartość brutto przedmiotu umowy musi być tożsama z najniższą ceną zaoferowaną w licytacji. 4. Błędne wypełnienie formularza cenowego i/lub kosztorysu ofertowego, w tym niezgodność z ofertą, OWU, ogłoszeniem o zamówieniu lub dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia, będzie skutkowało wezwaniem Wykonawcy do przedłożenia prawidłowego formularza cenowego i/lub kosztorysu ofertowego. Nieprzedłożenie pomimo wezwania prawidłowego formularza cenowego i/lub kosztorysu ofertowego, zostanie przez Zamawiającego uznane jako uchylenie się Wykonawcy od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i spowoduje unieważnienie postępowania na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy Pzp. 5. Zakres robót, który jest podstawą do określenia ceny oferty, musi być zgodny z zakresami robót określonym w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. VIII.INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE ZOSTANĄ DOPEŁNIONE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY 1. Bezpośrednio po zamknięciu licytacji elektronicznej Zamawiający poda na stronie internetowej www.wm.wroc.pl nazwę oraz adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia zobowiązani są złożyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. 3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, przed zawarciem umowy przedłoży Zamawiającemu w terminie przez niego wskazanym w oryginale: 1) Formularz cenowy - wzór (załącznik nr 8), 2) Kosztorys ofertowy, z których wynikać musi cena oferty brutto ustalona w trakcie licytacji - sporządzone zgodnie z dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia zamieszczoną na stronie internetowej www.wm.wroc.pl. 4. Dokumenty wymienione w pkt 3 muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy, tj. przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań wskazaną w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym. 5. O miejscu i terminie zawarcia umowy Wykonawca zostanie poinformowany przez Zamawiającego po dostarczeniu i sprawdzeniu formularza cenowego i kosztorysu ofertowego. 6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do podpisania umowy na warunkach określonych w OWU, projekcie umowy (załącznik nr 4), ogłoszeniu o zamówieniu i dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. 7. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie określonym w art. 94 ustawy Pzp. ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ 1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcom i innym podmiotom, jeżeli mają lub miały interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniosły lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy Pzp. 2. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp. 3. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminach określonych ustawą Pzp. X. UMOWY O PODWYKONAWSTWO 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2. Wykonawca wskazuje zakres podwykonawstwa w formularzu cenowym (załącznik nr 8). 3. W razie zaistnienia w czasie realizacji robót uzasadnionej okolicznościami faktycznymi lub prawnymi potrzeby zmiany podwykonawcy, wykonawca ma obowiązek zgłoszenia takiej potrzeby zamawiającemu, zastrzeżeniem spełnienia warunków opisanych w projekcie umowy. 4. W przypadku robót budowlanych - Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca, zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w formie elektronicznej na adres zamowienia@wm.wroc.pl projektu umowy z Podwykonawcą robót budowlanych. Zamawiający akceptuje projekt umowy w terminie 14 dni. Po zaakceptowaniu projektu przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu, w terminie 7 dni od dnia zawarcia, w siedzibie Spółki Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. przy ul. M. Reja 53-55 we Wrocławiu, poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii zawartych umów o podwykonawstwo, których przedmiotem są roboty budowlane. 5. Umowy o podwykonawstwo, których przedmiotem są roboty budowlane, powinny spełniać, pod rygorem zgłoszenia przez Zamawiającego odpowiednio sprzeciwu lub zastrzeżeń, następujące wymagania: 1) okres odpowiedzialności Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy za wady nie może być krótszy niż okres odpowiedzialności Wykonawcy względem Zamawiającego; 2) termin płatności wynagrodzenia należnego Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy pracy; 3) zakres robót określony w umowie o podwykonawstwo musi wynikać z zakresu robót określonych w umowie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą; 4) wysokość wynagrodzenia przysługującego Podwykonawcom lub dalszym Podwykonawcom nie może przekraczać wynagrodzenia wynikającego z niniejszej umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą z uwzględnieniem zakresu robót wykonanych przez Podwykonawców lub dalszych Podwykonawców; 5) termin wykonania robót określony w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż termin wynikający z niniejszej umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą; 6) sposób wykonania przedmiotu umowy o podwykonawstwo musi być zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, o którym mowa w rozdz. III OWU oraz dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia zamieszczonymi na stronie internetowej www.wm.wroc.pl. 6. W przypadku usług lub dostaw - Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca, zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu, w terminie 7 dni od dnia zawarcia, w siedzibie Spółki Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. przy ul. M. Reja 53-55 we Wrocławiu, w formie pisemnej poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartych umów o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, oraz ich zmian, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy, lecz nie większej niż 50 000,00 zł. 7. Pozostałe kwestie dotyczące umów o podwykonawstwo, nieujęte w niniejszym rozdziale, zawarte są w projekcie umowy (załącznik nr 4)

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

Nie

Pobierz w formacie PDF

Infolinia

Infolinia techniczna:
(22) 852 60 80
Czynna w godzinach:
09:00 - 13:00

Wyszukiwarka:

Menu:

Aktualny czas:

Użytkownik:

Login:
Hasło:
Rejestracja
Nie pamiętam hasła