Licytacja L-175-2011

Status: Opublikowana

Ogłoszenie o zamówieniu L-175-2011 - Usługa wsparcia technicznego macierzy 3Par S400

I. Dane zamawiającego

Nazwa: Wydział Zamówień Publicznych, Miasto Łódź Urząd Miasta Łodzi, Departament Obsługi i Administracji
Adres pocztowy: ks. Ignacego Skorupki 21
Miejscowość: Łódź, Kod pocztowy: 90-532
Tel.: (42) 638-48-88, Faks: (42) 638-48-77
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Numer ogłoszenia w BZP:

201818

Termin otwarcia licytacji:

6 dni po terminie przekazania zaproszeń, o godzinie 11:00.

II. Przedmiot zamówienia

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa wsparcia technicznego macierzy 3Par S400
Rodzaj zamówienia:
Usługi
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi wsparcia technicznego macierzy 3Par S400, wraz z prawem do aktualizacji oprogramowania, na posiadane przez Urząd Miasta Łodzi licencje: 1001368 Distributor Extended HW 1001368 Backline InForm Suite SW 1001368 Backline Virtual Copy SW 1001368 Backline Dynamic 1001368 Backline Remote Copy SW 1001368 Backline MPIO for Windows 2. Gwarantowany czas usunięcia awarii to 24 godziny od chwili zgłoszenia. 3. Umowa będzie dotyczyć macierzy 3Par S400, która jest własnością Urzędu Miasta Łodzi. 4. Załącznikami do Ogłoszenia są: Załącznik nr 1 – Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, Załącznik nr 2 – Wzór umowy, Załącznik nr 3 – Opis przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 4 – Formularz ofertowy (w formacie arkusza kalkulacyjnego), Załącznik nr 5 – Instrukcja dla Wykonawców. Załączniki zamieszczone są na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://przetargi.bip.uml.lodz.pl/ 5. Ogłoszenie o zamówieniu opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 201818-2011 z dnia 15.07.2011 r.
Wspólny słownik zamówień

Słownik główny
Główny przedmiot 72.25.32.00-5
Dodatkowe przedmioty -

Termin wykonania zamówienia:
Usługa będzie świadczona przez okres 12 (słownie: dwunastu) miesięcy od dnia podpisania umowy.

III. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy

W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

Inne dokumenty

1. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca załączył do wniosku dokument lub dokumenty, z których będzie wynikało uprawnienie osoby(ób) do złożenia i podpisania wniosku. 2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z odpowiednim zachowaniem terminów ich wystawienia.

Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

nie

IV. Procedura

Jedynym kryterium oceny ofert jest najniższa cena

Zmiana umowy

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
nie

Termin związania ofertą

1. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złoży ofertę korzystniejszą. 2. Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza cenowo, w chwili zamykania licytacji elektronicznej, pozostanie związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się w momencie zamknięcia licytacji elektronicznej.

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej

http://przetargi.bip.uml.lodz.pl/

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych

1. Wymagania formalne: 1.1. Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl, 1.2. Wykonawca, aby umożliwić zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się na Platformie Licytacji Elektronicznej (zwaną dalej „Platformą”) udostępnionej przez Urząd Zamówień Publicznych pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl, a wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji winien przekazać zamawiającemu informację o swoim loginie (login należy podać dokładnie stosując te same znaki, w tym duże i małe litery, jeśli takie zarejestrowano przy rejestracji). 1.3. W przypadku podania przez wykonawcę niewłaściwego loginu bądź nieprzekazania go zamawiającemu wraz z wnioskiem, wykonawca zobowiązany jest do jego przekazania najpóźniej jedną godzinę przed terminem otwarcia licytacji. Brak loginu lub brak poprawnego loginu będzie skutkował brakiem możliwości wzięcia udziału w licytacji. 1.4. Pomoc w rejestracji i odpowiedzi na ewentualne problemy znajdują się na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl, w zakładce „SAMOUCZEK”. 2. Wymagania techniczne: 2.1. komputer PC z systemem operacyjnym Windows/Linux, oraz 2.2. przeglądarka internetowa Internet Explorer 6.0 lub wyższa lub Firefox 2.0 lub wyższa, 2.3. nie jest wymagany podpis elektroniczny.

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej

1. Licytacja elektroniczna na zakup usługi wsparcia technicznego macierzy 3Par S400 wraz z prawem do aktualizacji oprogramowania na posiadane przez Urząd Miasta Łodzi licencje będzie licytacją jednoetapową. 2. Po zalogowaniu się na Platformie, Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji uzyskują dostęp do aplikacji umożliwiającej składanie ofert. Wykonawcy składają swoje oferty cenowe w postaci elektronicznej. 3. W toku licytacji elektronicznej wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 4. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 5. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą łączną cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. 6. Cenę oferty brutto stanowi łączny koszt wykonania zamówienia obejmujący usługi wsparcia technicznego macierzy 3Par S400 wraz z prawem do aktualizacji oprogramowania na posiadane przez Urząd Miasta Łodzi licencje. Przed przystąpieniem do złożenia postąpienia Wykonawca winien obliczyć cenę oferty tak, aby wynikała ona z sumy wszystkich pozycji tabeli Formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 4 do Ogłoszenia. 7. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 8. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 500 PLN. System nie przyjmie postąpienia, którego wysokość jest mniejsza od określonego minimalnego postąpienia. 9. W toku licytacji system na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawnia się informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 10. System dopuszcza składanie postąpień z dokładnością do jednego grosza. W tym celu należy oddzielić wartość cyfrową kropką (np. 90000.09 będzie oznaczało 90 tys. zł i 9 groszy). 11. Zamawiający przyjął za cenę wywoławczą brutto za całość zamówienia kwotę w wysokości 164.442,39 PLN.

Minimalna wysokość postąpienia

500.00 PLN

Termin składania wniosków o dopuszczenie do licytacji elektronicznej

2011-07-25 11:00:00

Miejsce składania wniosków o dopuszczenie do licytacji elektronicznej

Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Łodzi, ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź, pokój nr 8 (sekretariat), III piętro

Termin otwarcia licytacji elektronicznej

6 dni po terminie przekazania zaproszeń, o godzinie 11:00.

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej

Upływa 10 minut po złożeniu ostatniego postąpienia.

Informacje dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Istotne dla stron postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego

Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do Ogłoszenia

Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej

1. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje (zwanymi dalej ogólnie „korespondencją”) Zamawiający i Wykonawcy przekazują do czasu otwarcia licytacji pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, 2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekażą oświadczenia, wnioski zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania, 3. W przypadku korespondencji przesyłanej pisemnie, (jeżeli przepisy prawa nie stanowią inaczej) domniemywa się, że dniem w którym Wykonawca mógł zapoznać się z treścią korespondencji, jest dzień, w którym upływa termin odbioru przesyłki złożonej w placówce oddawczej (po bezskutecznej próbie doręczenia na wskazany adres) określony w zawiadomieniu (awizo) lub zawiadomieniu powtórnym, (jeżeli przepisy operatora pocztowego przewidują powtórne zawiadomienie), 4. W przypadku korespondencji przesyłanej faksem lub drogą elektroniczną, (jeżeli przepisy prawa nie stanowią inaczej) domniemywa się, że dzień przesłania korespondencji faksem na numer wskazany przez Wykonawcę lub drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę, jest dniem w którym Wykonawca mógł zapoznać się z treścią korespondencji, jeżeli korespondencja została przesłana niezwłocznie również w formie pisemnej i/lub fakt jej otrzymania został niezwłocznie potwierdzony przez drugą stronę, 5. Osobami(ą) upoważnionymi(ą) przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest(są): Magdalena Michalska tel. nr (42) 638-55-92, 6. Korespondencję do Zamawiającego (powołując się w tytule na nr referencyjny postępowania WZP-II.271.2.73.2011) należy kierować: •pisemnie na adres: Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Łodzi ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź •drogą elektroniczną na adres: zamowienia@uml.lodz.pl UWAGA! Załączniki do poczty elektronicznej mogą być w formatach obsługiwanych przez programy Word 2007, Excel 2007, Adobe Reader •faksem na nr +48(42) 638-48-77 7. Od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji Zamawiający i Wykonawcy wszelkiego rodzaju wnioski, oświadczenia i inne informacje przekazują drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy licytacyjnej; wiadomości przekazywane Wykonawcom będą widoczne w panelu „Moje konto” w zakładce „Moje wiadomości”. 8. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zapoznał się ze stanowiącą integralną część Ogłoszenia "Instrukcją dla Wykonawców" - załącznik nr 5 do Ogłoszenia.

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

nie

Pobierz w formacie PDF

Infolinia

Infolinia techniczna:
(22) 852 60 80
Czynna w godzinach:
09:00 - 13:00

Wyszukiwarka:

Menu:

Aktualny czas:

Użytkownik:

Login:
Hasło:
Rejestracja
Nie pamiętam hasła