Licytacja L-195-2011
Status: ZakończonaOgłoszenie o zamówieniu L-195-2011 - Budowa i wyposażenie świetlicy w Nowosiółkach
I. Dane zamawiającego
Nazwa:
Gmina Chełm, Gmina Chełm
Adres pocztowy: Gminna 18
Miejscowość: Chełm, Kod pocztowy: 22-100
Tel.: 82 563 73 63, Faks: 82 563 79 78
Rodzaj zamawiającego:
Administracja samorządowa
Numer ogłoszenia w BZP:
206285-2011
Termin otwarcia licytacji:
2011-08-18 09:00:00.
II. Przedmiot zamówienia
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa i wyposażenie świetlicy w Nowosiółkach
Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem
zamówienia jest budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej wraz zagospodarowaniem otoczenia w
Nowosiółkiach. W zakres zadania wchodzi: budowa budynku świetlicy wiejskiej: budynek
parterowy, niepodpiwniczony, z dachem dwuspadowym. Kubatura 524,56 m3, pow.zabudowy -
167,0 m2, pow. użytk. - 118,46 m2. Ławy fundamenty żelbetowe, ściany zewnętrzne 24 cm
gazobeton + 12 cm styropian i tynk zewnętrzny mineralny. Ściany wewnętrzne z bloczków
gazobetonowych grub. 12 cm. Strop drewniany na belkach o wym. 10x18 cm, płyty gipsowokartonowe
na rysztach metalowych. Dach - więźba dachowa drewniana krokwiowo-kleszczowa ze
stolcem z drewna sosnowego K-27, pokrycie i obróbki blacharskie z blachy powlekanej. Kominy -
cegła pełna kl.150 na zaprawie cem.wap. Instalacje: elektryczna, gazowa, centralne ogrzewanie,
wod.-kan., instalacja alarmowa włamania i napadu, instalacja komputerowa-okablowanie
strukturalne, hot-spot. Odwodnienie z kostki brukowej grub. 6 cm. Pochylnia dla
niepełnosprawnych z kostki brukowej, balustrady z rur kwasooodpornych. Ogrodzenie z siatki
wys.1,5 m na słupkach stalowych - 251 mb, wrota (szer.4,8 m) z furtką (szer.1,2 m), przyłącza:
wodociągowe, gazowe ze zbiornika na gaz płynny propan-butan o poj.2700 l, elektryczne i lokalna
kanalizacja sanitarna ze szczelnym zbiornikiem na ścieki komunalne o poj. 9,9 m3, boisko sportowe
rekreacyjne o wymiarach 38 x 28,2 m o nawierzchni z trawy naturalnej. Wyposażenie - dwie
bramki wielofunkcyjne, 2 szt. piłkochwytów o wys. 4,0 m z siatki polipropylenowej, utwardzenie
terenu - nawierzchnia z kostki brukowej - chodnik z kostki grub. 6 cm na podsypce cem.-piask. w
obrzeżach betonowych o wym. 20x6 cm - pow. 49,0 m2, - utwardzenie terenu i zjazd - kostka
brukowa grub.8 cm na podsypce cem.-piask. w krawężnikach 15x30 cm - 391 m2. wyposażenie
świetlicy - meble, sprzęt AGD, sprzęt RTV, zestawy komputerowe, stół do tenisa stołowego, stół do
bilarda wg zestawienia. Podstawą do wyceny robót są projekty budowlane wykonawcze.
Przedmiary robót stanowią materiały pomocnicze. Wykonawca może powierzyć Podwykonawcy
wykonanie robót instalacyjnych, drogowych, budowę boiska i wyposażenie świetlicy..
Wspólny słownik zamówień
Słownik główny | |
---|---|
Główny przedmiot | 45.21.00.00-2 |
Dodatkowe przedmioty |
45.23.32.51-3 45.34.20.00-6 45.33.11.00-7 45.33.30.00-0 45.34.20.00-6 45.20.00.00-9 45.21.22.20-4 45.31.43.20-0 45.31.00.00-3 45.31.20.00-7 |
Termin wykonania zamówienia:
20.04.2012.
III. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00
zł (słownie: dziesięć tysięcy zł) do dnia i godziny otwarcia licytacji. Termin otwarcia licytacji
zostanie dokładnie określony w zaproszeniu do składania ofert przesłanym, każdemu wykonawcy
dopuszczonemu do udziału w licytacji, z tym że otwarcie licytacji nastąpi nie wcześniej niż 5 dni od
dnia przekazania zaproszenia.
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Jako
potwierdzenie należy przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne
zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert - dla osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy
Pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w
oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą
warunku: spełnia lub nie spełnia.
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku niezbędnego doświadczenia uważane będzie wykonanie:
budowy lub remontu 3 budynków o kubaturze minimum 700,0 m3 lub powierzchni
użytkowej minimum 100,0 m2 każdy oraz wykonanie minimum 3 zadań budowa
nawierzchni z kostki brukowej na podbudowie z piasku stabilizowanego cementem o
powierzchni minimum 400 m2 każde w ciągu 12 miesięcy od daty rozpoczęcia do
daty zakończenia robót. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu
dokonywana będzie metodą warunku spełnia lub nie spełnia w oparciu o dokumenty
złożone przez Wykonawcę (wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie
ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
odpowiadających swoim rodzajem pracom, stanowiącym przedmiot zamówienia, z
podaniem ich ilości oraz daty rozpoczęcia i daty zakończenia robót oraz miejsca
wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane
należycie - referencje lub protokoły odbioru końcowego robót.
Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku posiadania potencjału technicznego będzie uważane
dysponowanie podstawowym sprzętem budowlanym: betoniarka, rusztowania,
wyciągarka przyścienna, samochód dostawczy, elektronarzędzia, zagęszczarka.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu
o dokumenty wymienione wyżej złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku: spełnia lub nie spełnia.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku posiadania potencjału technicznego będzie uważane
zatrudnienie osób posiadających wymagane kwalifikacje i doświadczenie w
wykonawstwie (minimum jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi branży
budowlanej, minimum jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi branży drogowej,
minimum jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi branży elektrycznej i
minimum jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi branży sanitarnej ),
określonymi wymaganiami Prawa budowlanego - należy dołączyć kserokopie
uprawnień potwierdzających przygotowanie zawodowe i zaświadczenia o
przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, poświadczone za
zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Ocena spełnienia warunków udziału w
postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty wymienione wyżej
złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku: spełnia lub
nie spełnia.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku uważane będzie przedłożenie: 1) Informacji banku lub
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada
rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub
zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia w kwocie odpowiadające minimum 700 000 zł (siedemset
tysięcy zł), 2.Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego,
że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności na sumę gwarantowaną 700.000,00 zł (siedemset tysięcy
zł). Złożenie ważnej polisy OC (kopii) w dniu składania ofert będzie uważane za
spełnienie warunku udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawcy, który złoży
ofertę najkorzystniejszą a złożona polisa będzie obowiązująca w krótszym terminie
niż data zakończenia robót, Wykonawca ten przed podpisaniem umowy na
wykonanie robót zobowiązany będzie przedstawić zobowiązanie o kontynuacji
ubezpieczenia, obejmującego cały okres realizacji zamówienia.
Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym powyżej.
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
IV. Procedura
Jedynym kryterium oceny ofert jest najniższa cena
Zmiana umowy
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
nie
Termin związania ofertą
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej
www.gmina.chelm.pl
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych
Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji elektronicznej zostaną zaproszeni do składania ofert a ich dane zostaną przesłane do Urzędu Zamówień Publicznych na platformę do prowadzenia licytacji elektronicznych znajdującą się pod adresem http://licytacje.uzp.gov.pl, Korzystanie z oprogramowania jest bezpłatne. Jedynym warunkiem jest zarejestrowanie się w systemie jako Wykonawca. Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w tym systemie przed wysłaniem wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji, a wraz z powyższym wnioskiem winien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie (identyfikatorze). Pomoc w sposobie rejestracji i odpowiedzi na ewentualne problemy znajdują się w Menu na głównej stronie platformy licytacji w zakładce - Samouczek. Wymagania techniczne: - komputer klasy PC (lub równoważny) z systemem Windows lub Linux podłączony do sieci Internet, - zainstalowana przeglądarka: MS Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej.
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto, 2. W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 3. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 4. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką, 5. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 6. Krok postąpienia (minimalna różnica między kolejnymi ofertami) wynosi 20.000 zł brutto. 7. Licytacja elektroniczna rozpoczyna się od ceny wywoławczej 746 797,63 zł brutto. 8. W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców.
Minimalna wysokość postąpienia
20000.00 PLN
Termin składania wniosków o dopuszczenie do licytacji elektronicznej
2011-08-08 12:00:00
Miejsce składania wniosków o dopuszczenie do licytacji elektronicznej
Urząd Gminy Chełm Pokrówka, ul. Gminna 18, 22-100 Chełm
Termin otwarcia licytacji elektronicznej
2011-08-18 09:00:00.
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej
Upływa 2011-08-18 10:42:05
Informacje dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
1. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, które służyć będzie pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego umowy, a jeżeli wykonawca jest jednocześnie gwarantem również pokryciu roszczeń z tytułu gwarancji jakości. 2. Od wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza wymagane będzie wniesienie przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny ofertowej przedstawionej przez Wykonawcę 3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone jest w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy zamawiającego - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
Istotne dla stron postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego
Istotne dla stron postanowienia umowy zawarte są w jej projekcie będącym załącznikiem do niniejszego ogłoszenia.
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej
Projekt współfinansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Pobierz w formacie PDFInfolinia
(22) 852 60 80
604 437 794
Czynna w godzinach:
09:00 - 13:00
Wyszukiwarka:
Menu:
Aktualny czas: