Licytacja L-205-2018

Status: Zakończona

Licytacja została zakończona.
Zwycięzcą jest euro-instal z ofertą o wartości 195000PLN.
Dane zwycięzcy:
euro-instal - Tadeusz Styczeń, FUH Euro-Instal B.S. Sp. J.
Mlaskotów3
30-117, Kraków


Ogłoszenie o zamówieniu L-205-2018 - Likwid.niskiej emisji - budowa wew.instalacji c.o. - ul. Dietla 61

Dane zamawiającego


Nazwa: ZBK, Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
Adres pocztowy: B. Czerwieńskiego 16
Miejscowość: Kraków, Kod pocztowy: 31-319
Tel.: 12/6166222, Faks: -
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Numer ogłoszenia w BZP:

554580-N-2018

Termin otwarcia licytacji:

2018-06-05 10:00:00.

I. Określenie przedmiotu zamówienia


Likwid.niskiej emisji - budowa wew.instalacji c.o. - ul. Dietla 61

Roboty budowlane

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania oraz adaptacja pomieszczenia na wymiennikownię ciepła dla potrzeb centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym położonym przy ul.Dietla 61 w Krakowie. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą załączników - dokumentacji projektowej,przedmiaru robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, umowy wraz z załącznikami, które znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty: 36 miesięcy. Okres rękojmi za wady tożsamy z okresem gwarancji. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: instalowanie centralnego ogrzewania

www.zbk.krakow.pl

-

II. Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych


1. Wymagania formalne: a) Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem http://licytacje.uzp.gov.pl. b) Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie http://licytacje.uzp.gov.pl, a wraz z wnioskiem o dopuszczenie go do udziału w licytacji winien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości wynikające z korzystania przez Wykonawców z oprogramowania innego niż zalecane. 2. Wymagania techniczne: Komputer klasy PC (lub równoważnej) spełniający wymogi techniczne określone przez producentów przeglądarek internetowych Ms Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej, z zainstalowaną jedną z w/w przeglądarek lub przeglądarką równoważną, podłączony do sieci Internet.

https://licytacje.uzp.gov.pl

III. Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej


1. Przedmiotowa licytacja elektroniczna będzie licytacją 1-etapową. 2. W toku licytacji elektronicznej wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 3. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 4. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. 5. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 6. W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 7. Zamawiający przyjął cenę wywoławczą brutto za całość: 286.201,27 zł. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto.

500

Polski złoty (PLN)

IV. Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania


Relatywny

Licytacja jednoetapowa

V. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej


2018-05-16 10:00:00

VI. Termin otwarcia oraz termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej


2018-06-05 10:00:00.

Czas od otwarcia

Upływa 2018-06-05 11:00:00.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia


-

-

-

-

a)Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, zrealizował minimum 2 roboty polegające na wykonaniu robót budowlanych zgodnie z definicją określoną w ustawie Prawo budowlane, w zakresie instalacji centralnego ogrzewania o wartości minimum 100.000,00 zł brutto każda b) Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych (w zakresie przedmiotu zamówienia, z wyłączeniem uprawnień budowlanych do wykonywania pracy na stanowisku majstra budowlanego), posiadającą doświadczenie w nadzorowaniu robót dotyczących wykonania robót budowlanych zg z definicją określoną w ustawie Prawo budowlane, w zakresie instalacji c.o. o wartości minimum 100.000,00 zł. brutto, nabyte w okresie ostatnich 3 lat – minimum 1 taka robota

Tak

-

Tak

  • (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp): Tak
  • (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp): Nie
  • (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp): Nie
  • (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp): Tak
  • (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp): Nie
  • (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp): Nie
  • (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp): Nie
  • (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp): Nie

VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia


Tak

-

1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (na podstawie Załącznika) z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; 2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – na podstawie Załącznika

-

Zamawiający dopuści do udziału w licytacji elektronicznej i zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu nastąpi na podstawie przedłożonych wraz z wnioskiem oświadczeń lub dokumentów (wg zasady spełnia - nie spełnia), których wykaz został określony w niniejszym ogłoszeniu. Ponadto do wniosku należy załączyć: 1) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 2) jeżeli Wykonawca nie będzie występował za pośrednictwem organu, przedstawiciela lub prokurenta, tylko za pośrednictwem pełnomocnika - oryginał pełnomocnictwa podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy lub notarialnie poświadczonej kopii, zawierającej w swej treści upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania go w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna. Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3) oświadczenie dotyczące zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, zgodnie z Załącznikiem. 4)zobowiązanie wymagane postanowieniami art. 22a ust. 2 uPzp, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem. Dokumenty wymagane w niniejszym ogłoszeniu muszą być przedstawione w oryginale i podpisane przez osobę(y)upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawca najpóźniej w dniu zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu: 1) przedłoży oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu, 2) kosztorys ofertowy wykonany w formie pisemnej, opracowany metodą uproszczoną, zawierający wycenę wszystkich pozycji przedmiaru robót w kolejności wskazanej przez Zamawiającego, z określeniem nośników cenotwórczych, tj.: a) stawki r-g „R” wyrażonej w PLN b) kosztów pośrednich „Kp” (do R, S) wyrażonych w %, c) zysku „Z” (od R+Kp(R, S+Kp(S)) wyrażonego w %

IX. Termin związania ofertą


30 dni

X. Termin wykonania zamówienia (data rozpoczęcia, data zakończenia realizacji zamówienia)


90 dni

XI. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy


1. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy służące do pokrycia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy musi być wniesione przed podpisaniem umowy, w wysokości 10% zaoferowanej ceny całkowitej. 2. Formy wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy dopuszczone przez Zamawiającego, określa art. 148 ust. 1 Ustawy. 3. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem rachunek Zamawiającego nr: 80 1020 2892 0000 5002 0590 1659. 4. Zabezpieczenie wnoszone w postaci poręczenia lub gwarancji (projekt gwarancji należytego wykonania umowy stanowi Załącznik nr 2 do Wzoru umowy) musi zawierać następujące elementy: a) nazwę Wykonawcy i jego siedzibę (adres), b) nazwę Zamawiającego, c) nazwę Gwaranta lub Poręczyciela, d) określać wierzytelność, która ma być zabezpieczona gwarancją, e) sformułowanie dotyczące zobowiązania Gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązana na pierwsze pisemne wezwanie do zapłaty zawierające oświadczenie Zamawiającego, że: Wykonawca: • nie wykonał zamówienia albo zamówienie wykonał nienależycie, • nie wykonał lub nienależycie wykonał swoje zobowiązania z tytułu rękojmi za wady. Gwarant nie może także uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. W przypadku przedłożenia gwarancji nie zawierającej wymienionych elementów, bądź posiadającej jakiekolwiek dodatkowe zastrzeżenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający dokona zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy w terminie i na warunkach określonych w umowie.

XII. Istotne dla stron postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy zostały określone we wzorze umowy, który znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego

XIII. Informacje dodatkowe


Wniosek należy złożyć w formie pisemnej w trwale zamkniętej kopercie lub opakowaniu, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 2016 r. poz. 1113), osobiście, za pośrednictwem posłańca na adres: Zarząd Budynków Komunalnych, ul. Bolesława Czerwieńskiego 16, Kraków, Dziennik Podawczy na parterze, czynne w godz.: pn -pt 8:00-15:00 oraz opisane: Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej - Likw. niskiej emisji - budowa wew. instalacji c.o. w bud. mieszkalnym przy ul.Dietla 61 w Krakowie, Znak sprawy 68/2018. Uprawnieni do porozumiewania się z wykonawcami: Barbara Batko - tel. (12) 616-62-22 (sprawy proceduralne), Jerzy Płoucha - tel. (12) 291-29-58 (sprawy techniczne).

Informacje o wadium


Nie


Pobierz w formacie PDF

Infolinia

Infolinia techniczna:
(22) 852 60 80
Czynna w godzinach:
09:00 - 13:00

Wyszukiwarka:

Menu:

Aktualny czas:

Użytkownik:

Login:
Hasło:
Rejestracja
Nie pamiętam hasła