Licytacja L-240-2011
Status: OpublikowanaOgłoszenie o zamówieniu L-240-2011 - Dostawa elast. siatki do mocowania opatrunków
I. Dane zamawiającego
Nazwa:
Dział zamówień publicznych, Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gryficach
Adres pocztowy: Niechorska 27
Miejscowość: Gryfice, Kod pocztowy: 72-300
Tel.: 91 384 21 27, Faks: 91 384 21 27
Rodzaj zamawiającego:
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Numer ogłoszenia w BZP:
311642-2011
Termin otwarcia licytacji:
5 dni po terminie przekazania zaproszeń, o godzinie 9:00.
II. Przedmiot zamówienia
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa elast. siatki do mocowania opatrunków
Rodzaj zamówienia:
Dostawy
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
Elastyczna siatka do mocowania opatr. (na głowę, nogę dorosłego człowieka lub tułów dziecka) 4000 m.b. Elastyczna siatka do mocowania opatr. (na tułów dorosłego człowieka) 7000 m.b - załącznik nr 5 PAKIET 8
Wspólny słownik zamówień
Słownik główny | |
---|---|
Główny przedmiot | 33.14.11.10-4 |
Dodatkowe przedmioty | - |
Termin wykonania zamówienia:
12 miesięcy od daty podpisania umowy
III. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Informacja na temat wadium:
Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
Informacja o dokumentach potwierdzających, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć
próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
kserokopia zgłoszenia lub wpisu do rejestru prowadzonego przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, jeśli Wykonawca ma taki obowiązek w zakresie wyrobu medycznego będącego przedmiotem dostawy na podstawie przepisów o wyrobach medycznych oraz kserokopię certyfikatu CE w języku polskim. W przypadku braku obowiązku dostarczenia CE lub wpisu/zgłoszenia Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w tym zakresie
Inne dokumenty
aktualny katalog z opisem oferowanej siatki z zaznaczeniem przez Wykonawcę numerów katalogowych
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
IV. Procedura
Jedynym kryterium oceny ofert jest najniższa cena
Zmiana umowy
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
nie
Termin związania ofertą
30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej
www.medicam.pl
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych
1. Wymagania formalne: 1.1. Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem http://licytacje.uzp.gov.pl. 1.2 Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie http://licytacje.uzp.gov.pl, a wraz z ww. wnioskiem winien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie. 1.3. W przypadku podania przez Wykonawcę niewłaściwego loginu bądź nie przekazania go Zamawiającemu wraz z wnioskiem, Wykonawca zobowiązany jest do jego przekazania najpóźniej jeden dzień przed terminem otwarcia licytacji. 2. Wymagania techniczne Komputer klasy PC (lub równoważnej) spełniający wymogi techniczne określone przez producentów przeglądarek internetowych Ms Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej, z zainstalowaną jedną z w/w przeglądarek lub przeglądarką równoważną, podłączony do sieci Internet
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej
Licytacja elektroniczna na dostawę elastycznej siatki do mocowania opatrunków będzie licytacją jednoetapową. 2. W toku licytacji elektronicznej wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia -możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 3. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 4. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. 5. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 6. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 1 grosza brutto 7.W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 8. Zamawiający przyjął za cenę wywoławczą brutto kwotę 1,33 zł za 1 m b siatki
Minimalna wysokość postąpienia
0.01 PLN
Termin składania wniosków o dopuszczenie do licytacji elektronicznej
2011-10-11 10:00:00
Miejsce składania wniosków o dopuszczenie do licytacji elektronicznej
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gryficach ul. Niechorska 27, 72-300 Gryfice Sekretariat II p. pok. 51.
Termin otwarcia licytacji elektronicznej
5 dni po terminie przekazania zaproszeń, o godzinie 9:00.
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej
Upływa w dniu otwarcia, o godzinie 12:00.
Informacje dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia
Istotne dla stron postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego
Istotne postanowienia umowy zawiera załącznik nr 4 do ogłoszenia zamieszczony na stronie internetowej Zamawiajacego
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej
nie dotyczy
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Pobierz w formacie PDFInfolinia
(22) 852 60 80
Czynna w godzinach:
09:00 - 13:00
Wyszukiwarka:
Menu:
Aktualny czas: