Licytacja L-301-2018

Status: Zakończona

Licytacja została zakończona.
Zwycięzcą jest bino_bp z ofertą o wartości 30400PLN.
Dane zwycięzcy:
bino_bp - Bartłomiej Pach, BINO Computers sp.j. S.Bobek, B.Bielak, S.Bara
Sienna2
33-100, Tarnów


Ogłoszenie o zamówieniu L-301-2018 - Dostawa sprzętu komputerowego

Dane zamawiającego


Nazwa: ZDiK, Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie
Adres pocztowy: Bernardyńska24
Miejscowość: Tarnów, Kod pocztowy: 33-100
Tel.: 146883100, Faks: 146883115
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Numer ogłoszenia w BZP:

590793-N-2018

Termin otwarcia licytacji:

2018-08-29 11:00:00.

I. Określenie przedmiotu zamówienia


Dostawa sprzętu komputerowego

Dostawy

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, a w szczególności: 1) 6 komputerów wraz z systemem operacyjnym 2) 7 monitorów 3) 7 programów biurowych 4) 1 dysk do serwera NAS QNAP 5) 16 myszek 6) 16 klawiatur 7) 10 listw zasilających 8) 1 przełącznik sieciowy 9) 1 szafka sieciowa 10) 1 zasilacz awaryjny 11) 2 dyski 12) 10 baterii do UPS APC Back-UPS CS 325 (BK325I) 13) 20 podkładek pod myszkę 14) 1 dysk USB 15) filtr prywatyzujący na ekran 16) 1 drukarka 17) 2 drukarki o parametrach technicznych i funkcjonalnych opisanych poniżej. Parametry techniczne i funkcjonalne: Dostawa sprzętu komputerowego. 1. Komputery - sztuk 6 Wymagania funkcjonalno-techniczne 1) Procesor Procesor osiągający wydajność CPU Mark min. 7399 punktów w teście Passmarka. Narzędzie Performance Test oraz wyniki testów dostępne odpowiednio pod adresami: http://www.passmark.com/download/pt_download.htm http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php w kolumnie „Passmark CPU Mark”. W przypadku braku zaoferowanego przez Wykonawcę procesora na ww. liście, Wykonawca obowiązany jest przeprowadzić test Passmarka i jego wynik załączyć do oferty. 2) Pamięć RAM min. 8 GB 3) Dysk twardy min. 120 GB SSD 4) Karta graficzna Zintegrowana karta graficzna 5) Złącza grafiki Analogowe (D-Sub) , Cyfrowe (DVI) 6) Karta sieciowa 10/100/1000 Mbit/s Ethernet (gniazdo RJ 45) 7) Dźwięk Karta dźwiękowa zintegrowana 8) Złącza USB Min 2 złącza w tym min. 2 x 3.0 9) Zasilacz 500 W 10) Dodatkowy wentylator 8X8 11) System operacyjny a. umożliwiający zgodne z przeznaczeniem użytkowanie komputera oraz korzystanie z funkcjonującego w ZDiK oprogramowania (wymaga on komponentów: NET Framework 4,5).; b. posiadający: graficzny interfejs użytkownika, darmową aktualizację w języku polskim i możliwość dokonywania poprawek dotyczących bezpieczeństwa systemu przez WWW oraz przez centralny system zdalnej aktualizacji, przynajmniej do roku 2025 w oparciu o informacje publikowane przez producenta; c. musi posiadać ochronę połączeń internetowych. Jego elementy takie jak: komunikaty systemowe, menu, zintegrowany system pomocy powinny być w języku polskim i zapewniać działanie w trybie graficznym; d. musi posiadać funkcjonalność pozwalającą na wyświetlenie się po naciśnięciu prawym klawiszem myszy na ikonę dowolnej aplikacji z paska zadań listy zawierającej spis elementów ostatnio używanych przez wskazany program. Dzięki temu można uzyskać dostęp do ostatnio używanych dokumentów, muzyki, wideo i innych materiałów; e. system musi być zainstalowany na dostarczonym sprzęcie oraz musi być dołączony wraz z nośnikiem z oprogramowaniem i licencją. 12) Gwarancja 2 lat od daty podpisania protokołu odbioru. 13) Dokumentacja użytkownika Zamawiający wymaga dokumentacji urządzenia w języku polskim lub angielskim. 2. Monitory - 7 sztuk Wymagania funkcjonalno-techniczne 1) Przekątna ekranu [cal] Minimum 23,6 cale 2) Rozdzielczość ekranu Minimum 1920 x 1080 3) Typ matrycy MVA 4) Rodzaj podświetlania LED 5) Proporcje wymiarów matrycy 16:9 6) Ekran Płaski 7) Czas reakcji [ms] 5 8) Częstotliwość odświeżania [Hz] 60 9) Rozmiar plamki [mm] 0,2715 10) Jasność [cd/m2] 250 11) Kontrast 3000:1 12) Kąt widzenia [stopnie] 178 (pion) , 178 (poziom) 13) Podstawowe złącza Analogowe (D-Sub) , Cyfrowe (DVI) 14) Dźwięk Wbudowane głośniki lub zintegrowane z obudową. 15) Załączone wyposażenie Przewód audio, Przewód D-Sub, Przewód DVI, Przewód zasilający. 16) Gwarancja 2 lata od daty podpisania protokołu odbioru. 17) Dokumentacja użytkownika Zamawiający wymaga dokumentacji w języku polskim lub angielskim. 3. Oprogramowanie biurowe – 7 sztuk Wymagania funkcjonalno-techniczne 1) Pakiet oprogramowania biurowego a. Pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika; b. Oprogramowanie musi umożliwiać dostosowanie dokumentów i szablonów do potrzeb instytucji oraz udostępniać narzędzia umożliwiające dystrybucję odpowiednich szablonów do właściwych odbiorców; c. W skład oprogramowania muszą wchodzić narzędzia programistyczne umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami (język makropoleceń, język skryptowy); d. Do aplikacji musi być dostępna pełna dokumentacja w języku polskim; e. Wymaga się dostarczenia oprogramowania na nośniku danych lub poprzez udostępnienie możliwości pobrania oprogramowania ze strony producenta na podstawie dostarczonej licencji; f. Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych musi zawierać co najmniej: i. edytor tekstu, ii. arkusz kalkulacyjny, iii. narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji, iv. narzędzie zarządzania informacją prywatą (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami), v. narzędzie do tworzenia notatek przy pomocy klawiatury lub notatek odręcznych na ekranie urządzenia typu tablet PC z mechanizmem OCR. g. Minimalna wymagana funkcjonalność dotycząca edytora tekstu: i. edycja i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty, ii. wstawianie oraz formatowanie tabel, iii. wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych, iv. wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne), v. automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel i rysunków, vi. automatyczne tworzenie spisów treści, vii. formatowanie nagłówków i stopek stron, viii. sprawdzanie pisowni w języku polskim, ix. śledzenie zmian wprowadzonych przez użytkowników, x. nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności, xi. określenie układu strony (pionowa/pozioma), xii. wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną, xiii. zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji. h. Minimalna wymagana funkcjonalność dotycząca arkusza kalkulacyjnego: i. tworzenie raportów tabelarycznych, ii. tworzenie wykresów liniowych (wraz z linią trendu), słupkowych, kołowych, iii. tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu, iv. tworzenie raportów z zewnętrznych źródeł danych (inne arkusze kalkulacyjne, bazy danych zgodne z ODBC, pliki tekstowe, pliki XML, webservice), v. obsługę kostek OLAP oraz tworzenie i edycję kwerend bazodanowych i webowych. Narzędzia wspomagające analizę statystyczną i finansową, analizę wariantową i rozwiązywanie problemów optymalizacyjnych, vi. tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych, vii. wyszukiwanie i zmianę danych, viii. wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego, ix. nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie, x. nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności, xi. formatowanie czasu, daty i wartości finansowych z polskich formatem, xii. zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku, xiii. zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji. i. Minimalna wymagana funkcjonalność dotycząca narzędzia do przygotowania i prowadzenia prezentacji: i. przygotowanie prezentacji multimedialnych, które będą prezentowane przy użyciu projektora multimedialnego, ii. drukowanie w formacie umożliwiającym robienie notatek, iii. zapisanie jako prezentacja tylko do odczytu, iv. nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji, v. opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera, vi. umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo, vii. umieszczanie tabel i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego, viii. odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym, ix. możliwość tworzenia animacji obiektów i całych slajdów, x. prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera. 4. Dysk do serwera NAS QNAP - 1 sztuka Wymagania funkcjonalno-techniczne 1) Technologia dysku HDD magnetyczny 2) Pojemność dysku Minimum 4 TB 3) Prędkość obrotowa 5400 rpm 4) Interfejs SATA III 5) Format 3,5” 6) Gwarancja 2 lata od daty podpisania protokołu odbioru. 7) Przeznaczenie Zaprojektowany do pracy w serwerach NAS 8) Dokumentacja użytkownika Zamawiający wymaga dokumentacji w języku polskim lub angielskim. 5. Myszy komputerowe - 16 sztuk Wymagania funkcjonalno-techniczne 1) Rodzaj Optyczna 2) Interfejs USB 3)Komunikacja z komputerem Przewodowa 4) Czułość [CPI] 800 5) Ilość przycisków 3 6) Rolka przewijania 1 rolka, rolka z przyciskiem 7) Zasięg pracy m 1,8 8) Kolor Czarna 9) Gwarancja 2 lata od daty podpisania protokołu odbioru. 10) Dokumentacja użytkownika Zamawiający wymaga dokumentacji w języku polskim lub angielskim. 6. Klawiatury komputerowe - 16 sztuk Wymagania funkcjonalno-techniczne 1) Język Klawiatury Polski 2) Kolor Czarny 3) Konstrukcja Składane nóżki, wskaźniki LED 4) Komunikacja z komputerem Przewodowa 5) Typ klawiatury Klasyczna 6) Układ klawiatury Amerykański [US] 7) Blok numeryczny Wbudowany 8) Interfejs USB 9) Gwarancja 2 lata od daty podpisania protokołu odbioru. 10) Dokumentacja użytkownika Zamawiający wymaga dokumentacji w języku polskim lub angielskim. 7. Listwy zasilające - 10 sztuk Wymagania funkcjonalno-techniczne 1) Rodzaj gniazd Gniazda sieciowe z bolcem uziemiającym 2) Liczba gniazd sieciowych 5 3) Liczba gniazd z uziemieniem 5 4) Bezpieczniki 10A/250V, automatyczny jeden bezpiecznik 5) Wyłącznik Tak 6) Zabezpieczenia Układ przeciwprzepięciowy 7) Maksymalny prąd impulsu [A] 6500 8) Maksymalne napięcie chwilowe [V] 1300 9) Czas reakcji [ns] 25 10) Długość kabla [m] 5 11) Gwarancja 2 lata od daty podpisania protokołu odbioru. 12) Dokumentacja użytkownika Zamawiający wymaga dokumentacji w języku polskim lub angielskim. 8. Przełącznik sieciowy - 1 sztuka Wymagania funkcjonalno-techniczne 1) Przeznaczenie Rack 19 2) Przepustowość 35,71 mpps 3) Pamięć Bufor 3,5 Mb, 2 MB Flash 4) Rozmiar tablicy adresów MAC 8000 5) Gniazda sieciowe 24x 10/100/1000 6) Warstwa przełączania 2 7) Zarządzanie Przeglądarka WWW 8) Zastosowane technologie Green Etchernet, IEEE 802.1p, IEEE 802.1Q, IEEE 802.3x 9) Gwarancja 2 lata od daty podpisania protokołu odbioru. 10) Dokumentacja użytkownika Zamawiający wymaga dokumentacji w języku polskim lub angielskim. 9. Szafka sieciowa - 1 sztuka Wymagania funkcjonalno-techniczne 1) Kolor Szary 2) Przeznaczenie 19 cali 3) Wysokość montażowa 6U 4) Wysokość mm 350 5) Szerokość mm 500 6) Głębokość mm 320 7) Drzwi przednie Szklane, zamykane na zamek 8) Załączone wyposażenie Zestaw montażowy 9) Rodzaj Jednosekcyjna, wisząca 10) Gwarancja 2 lata od daty podpisania protokołu odbioru. 11) Dokumentacja użytkownika Zamawiający wymaga dokumentacji w języku polskim lub angielskim. 10. Zasilacz awaryjny - 1 sztuka Wymagania funkcjonalno-techniczne 1) Moc [W] 210 2) Moc pozorna [VA] 350 3) Napięcie wejściowe [V] 230 4) Kształt napięcia wyjściowego Aproksymowana sinusoida 5) Czas podtrzymania 6,6 minuty 6) Czas przełączania 8 ms 7) Średni czas ładowania 6 godzin 8) Zabezpieczenie Przepięciowe 9) Liczba gniazd IEC 320 C13 4 10) Gwarancja 2 lata od daty podpisania protokołu odbioru. 11) Dokumentacja użytkownika Zamawiający wymaga dokumentacji w języku polskim lub angielskim. 11. Dyski - 2 sztuki Wymagania funkcjonalno-techniczne 1) Technologia dysku SSD 2) Pojemność dysku Minimum 120 GB 3) Interfejs Serial ATA III 4) Format 2,5” 5) Szybkość zapisu 430 MB/s 6) Szybkość odczytu 540 MB/s 7) Gwarancja 2 lata od daty podpisania protokołu odbioru. 8) Dokumentacja użytkownika Zamawiający wymaga dokumentacji w języku polskim lub angielskim. 12. Baterie do UPS APC Back-UPS CS 325 (BK325I) - 10 sztuk Wymagania funkcjonalno-techniczne 1) Napięcie 12V 2) Pojemność 20HR 7,2 Ah 3) Max. prąd 5 sec. 100 A [5s] 4) Żywotność projektowa 5 lat 5) Długość 151 mm 6) Szerokość 65 mm 7) Wysokość 95 mm 8) Wysokość z zaciskami 100 mm 9) Gwarancja 2 lata od daty podpisania protokołu odbioru. 10) Dokumentacja użytkownika Zamawiający wymaga dokumentacji w języku polskim lub angielskim. 13. Podkładki pod myszkę - 20 sztuk Wymagania funkcjonalno-techniczne 1) Kolor Czarny 2) Funkcja Wspiera nadgarstek 3) Typ Żelowa 14. Dysk USB - 1 sztuka Wymagania funkcjonalno-techniczne 1) Rodzaj dysku HDD zewnętrzny 2) Pojemność 1 TB 3) Format 2,5” 4) Interfejs USB 3,0 5) Dołączone akcesoria Kabel USB i pokrowiec 6) Gwarancja 2 lata od daty podpisania protokołu odbioru. 7) Dokumentacja użytkownika Zamawiający wymaga dokumentacji w języku polskim lub angielskim. 15. Filtr prywatyzujący na ekran - 1 sztuka Wymagania funkcjonalno-techniczne 1) Filtr Filtr prywatyzujący na ekran do monitora AOC M2470SWDA2 23.6inch, MVA, D-Sub/DVI 2) Gwarancja 2 lata od daty podpisania protokołu odbioru. 3) Dokumentacja użytkownika Zamawiający wymaga dokumentacji w języku polskim lub angielskim. 16. Drukarka - 1 sztuka Wymagania funkcjonalno-techniczne 1) Klasa produktu Biurowe urządzenie wielofunkcyjne laserowe 2) Format A4 3) Druk Czarno-biały 4) Automatyczny dupleks Tak 5) Maksymalna szybkość druku [mono] 40 str./min 6) Jakość druku w czerni (tryb best) FastRes 1200 7) Technologie w zakresie rozdzielczości druku FastRes 1200, ProRes 1200, 600 dpi 8) Zainstalowana pamięć 256 MB 9) Prędkość procesora 1,2 GHz 10) Interfejsy USB, LAN 11) Rozdzielczość kopiowania [dpi] 600 x 600 12) Prędkość kopiowania czerni [str./min] 38 13) Automatyczne kopiowanie dwustronne Tak 14) Gwarancja 1 rok od daty podpisania protokołu odbioru. 15) Dokumentacja użytkownika Zamawiający wymaga dokumentacji w języku polskim lub angielskim. 17. Drukarki - 2 sztuki Wymagania funkcjonalno-techniczne 1) Klasa produktu Drukarka laserowa 2) Format A4 3) Druk Czarno-biały 4) Automatyczny dupleks Tak 5) Maksymalna szybkość druku [mono] 38 str./min. 6) Jakość druku w czerni (tryb best) FastRes 1200 7) Technologie w zakresie rozdzielczości druku FastRes 1200, ProRes 1200, 600 dpi 8) Zainstalowana pamięć 256 MB 9) Prędkość procesora 1,2 GHz 10) Interfejsy USB, LAN 11) Gwarancja 1 rok od daty podpisania protokołu odbioru. 12) Dokumentacja użytkownika Zamawiający wymaga dokumentacji w języku polskim lub angielskim.

https://bip.malopolska.pl/zdik

-

II. Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych


1. Wykonawcy chcący wziąć udział w przedmiotowej licytacji są zobowiązani do dokonania uprzedniej rejestracji na platformie do prowadzenia licytacji elektronicznych, zwanej dalej platformą, oraz do przesłania swojego LOGIN-u zamawiającemu, wypełniając informację we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. 2. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia. 3. Korzystanie z oprogramowania jest bezpłatne. Jedynym warunkiem jest zarejestrowanie się w systemie. Przed rozpoczęciem korzystania z platformy zaleca się zapoznanie się z Samouczkiem, oraz z wersją demonstracyjną platformy, zamieszczonymi na stronie internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna. Pomoc techniczną w zakresie funkcjonowania systemu (zgłaszanie ew. błędów) można uzyskać pod numerem telefonu (22) 852 60 80. 4. Udział w licytacji elektronicznej wymaga dysponowania komputerem PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarką internetową Internet Explorer 6.0 lub wyższą lub Firefox 2.0 lub wyższą. 5. Zamawiający dopuści do udziału w licytacji elektronicznej i zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, określając w zaproszeniu termin związania ofertą wykonawcy (30 dni), który zaoferuje najniższą cenę.

https://licytacje.uzp.gov.pl/index.php

III. Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej


1. Po zalogowaniu się na platformie, wykonawcy uzyskują dostęp do aplikacji umożliwiającej składanie ofert. 2. W czasie trwania licytacji (od otwarcia licytacji do jej zamknięcia) wykonawcy składają swoje oferty cenowe w postaci elektronicznej. 3. Zamawiający i wykonawcy od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji przekazują wnioski, oświadczenia i inne informacje drogą elektroniczną, za pomocą platformy licytacyjnej UZP. 4. Oferty składane przez wykonawców podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. 5. System umożliwia składanie wyłącznie ofert o cenie niższej niż oferta wiodąca w danym momencie. 6. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 7. W trakcie licytacji elektronicznej system na bieżąco udostępnia wszystkim wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, oraz cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia się informacji umożliwiających identyfikację wykonawców. 8. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto PLN na przedmiot zamówienia, zgodnie z warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, zawartym w rozdz. II pkt II. 4) niniejszego ogłoszenia. 9. Cena wywoławcza wynosi 33 000,00 PLN brutto, minimalna wysokość postąpienia - nie mniej niż 200 PLN brutto (kwota, o którą można pomniejszyć kolejną składaną ofertę, liczona od oferty najkorzystniejszej); sposób podawania kwoty - kwota określana jest w groszach (jeżeli występują grosze, wpisuje się je po kropce, obowiązuje dokładność do dwóch miejsc po kropce). 10. Wysokość postąpienia jest liczona w odniesieniu do najkorzystniejszej oferty złożonej w danej licytacji. System nie przyjmie postąpienia, którego wysokość jest mniejsza od określonego minimalnego postąpienia. 11. Złożona oferta: - nie może być mniej korzystna niż oferta najkorzystniejsza - musi być niższa przynajmniej o kwotę minimalnego postąpienia - wykonawca nie może cofnąć raz złożonej oferty (prosimy o uważne wpisywanie oferowanych kwot i sprawdzanie ich przed naciśnięciem przycisku złóż postąpienie). 12. W celu zapewnienia aktualności listy postąpień niezbędne będzie samodzielne odświeżanie ekranu przy użyciu przycisku przeglądarki internetowej - system nie dokonuje odświeżania automatycznie. 13. Po zamknięciu licytacji na ekranie przedstawiającym ogłoszenie o zamówieniu zostanie ujawniony wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę. Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: licytacja jednoetapowa Czas trwania: 1 godzina (60 min)

200

Polski złoty (PLN)

IV. Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania


Relatywny

Licytacja jednoetapowa

V. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej


2018-08-03 12:00:00

VI. Termin otwarcia oraz termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej


2018-08-29 11:00:00.

Czas od otwarcia

Upływa 2018-08-29 12:00:00.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia


Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

-

Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

-

Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

Nie

-

Nie

VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia


Tak

-

-

-

1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp, zamawiający stosując art. 26 ust. 2f ustawy Pzp, wymaga złożenia wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji, oświadczenia wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 5 do ogłoszenia. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 2. W związku z faktem, iż zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3) ogłoszenia o zamówieniu dotyczy wyłącznie niepodlegania wykluczeniu z postępowania.

IX. Termin związania ofertą


30 dni.

X. Termin wykonania zamówienia (data rozpoczęcia, data zakończenia realizacji zamówienia)


14 dni od daty podpisania umowy.

XI. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy


nie dotyczy.

XII. Istotne dla stron postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy


Projekt umowy stanowi załącznik nr 4 do ogłoszenia o zamówieniu i jest udostępniony na portalu https://bip.malopolska.pl/zdik.

XIII. Informacje dodatkowe


Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 5 dni od dnia przekazania wykonawcom zaproszenia do składania ofert o godzinie 11.00 Termin rozpoczęcia licytacji elektronicznej zostanie podany Wykonawcom w zaproszeniu do udziału w licytacji elektronicznej 1. Czas trwania licytacji 1 godzina (60 minut) odnosi się do czasu serwera podawanego na stronie licytacje.uzp.gov.pl. 2. Z zawartością wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nie można zapoznać się przed upływem terminu, odpowiednio do ich złożenia. 3. Wnioski o dopuszczenie do licytacji elektronicznej wraz z wymaganymi oświadczeniami, o których mowa odpowiednio w pkt III.3 i pkt. III.7 ogłoszenia o zamówieniu należy złożyć w miejscu i w terminie wskazanym w niniejszym ogłoszeniu w zamkniętej kopercie posiadającej nazwę i adres wykonawcy z dopiskiem: „Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej na dostawę sprzętu komputerowego” w godzinach pracy Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie (w poniedziałek od 7:30 do 18:00, od wtorku do piątku od 7:30 do 15:30). Wnioski złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 4. Wzór wniosku o dopuszczenie do licytacji elektronicznej stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia o zamówieniu. 5. Cena brutto za cały przedmiot zamówienia musi być tożsama z ceną najkorzystniejszej oferty, która została wylicytowana. W cenie oferty należy uwzględnić podatek VAT. Cena oferty musi obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytego oraz zgodnego z umową i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu zamówienia. Przy wyliczaniu wartości cen należy ograniczyć się do dwóch miejsc po przecinku na każdym etapie wyliczenia ceny, stosując ogólnie przyjęte zasady zaokrągleń. 6. Wykonawca winien przed przystąpieniem do złożenia postąpienia obliczyć cenę oferty tak, aby następnie możliwe było dopasowanie cen jednostkowych do kwoty wylicytowanej oferty (brutto). 7. Wykonawcy należący do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, składając odrębne wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zobowiązani są wykazać, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8. Zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy pzp nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zastrzegł, ze nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informację stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 9. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej w języku polskim - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do ogłoszenia. 10. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane z tłumaczeniem na język polski. 11. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji oraz oświadczenia (o których mowa w pkt. III.3 i III.7 ogłoszenia o zamówieniu) - według wzorów określonych w załącznikach nr 2, 3 i 5 do ogłoszenia mają być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona, w szczególności na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, lub odpowiednio innego dokumentu np. umowy spółki cywilnej do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać do jakich czynności upoważniona jest osoba. 12. Oświadczenia wymienione w pkt. III.3) i pkt. III.7) ogłoszenia mają być przedstawione w formie oryginału. 13. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego („konsorcjum”, spółka cywilna): a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. b) „Konsorcjum” składa jeden wniosek o dopuszczenie do udziału, przy czym wymagane dokumenty wskazane w pkt III.3) i pkt III.7)ogłoszenia o zamówieniu składa każdy z członków konsorcjum. 14. Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić zamawiającemu kalkulację ceny – wg formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia. 15. Załącznikami do niniejszego ogłoszenia, udostępnionymi na stronie zamawiającego są: a) formularz cenowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 b) wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji - załącznik nr 2 c) oświadczenie z art. 25 a ust. 1 ustawy – załącznik nr 3 d) projekt umowy – załącznik nr 4 e) oświadczenie w zakresie grupy kapitałowej – załącznik nr 5. 16. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że: 1) Administratorem danych osobowych jest Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie (ZDiK w Tarnowie). 2) Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w ZDiK w Tarnowie pod adresem: iod@zdik.tarnow.pl, telefon: 14 6883100. 3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu komputerowego (nr postępowania: ZDiK.DZ.271.68.2018) prowadzonym w trybie licytacji elektronicznej. 4) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018). 5) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6) Obowiązek podania danych osobowych osoby, której dane dotyczą bezpośrednio przez tą osobę jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp. 7) W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8) Osoby, której dane dotyczą posiadają: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych ; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, że przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących narusza przepisy RODO. 9) Osobom, których dane dotyczą nie przysługuje: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania ich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Informacje o wadium


Nie


Pobierz w formacie PDF

Infolinia

Infolinia techniczna:
(22) 852 60 80
Czynna w godzinach:
09:00 - 13:00

Wyszukiwarka:

Menu:

Aktualny czas:

Użytkownik:

Login:
Hasło:
Rejestracja
Nie pamiętam hasła