Licytacja L-315-2011

Status: Zakończona

Ogłoszenie o zamówieniu L-315-2011 - Asysta i wsparcie techniczne dla licencji VMWARE

I. Dane zamawiającego

Nazwa: Radosław Więk, Województwo Lubelskie z siedzibą w Lublinie
Adres pocztowy: ul. Spokojna 4
Miejscowość: Lublin, Kod pocztowy: 20-074
Tel.: 81 44 16 580, Faks: 81 44 16 535
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Numer ogłoszenia w BZP:

337373-2011

Termin otwarcia licytacji:

2012-01-10 10:00:00.

II. Przedmiot zamówienia

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Asysta i wsparcie techniczne dla licencji VMWARE
Rodzaj zamówienia:
Usługi
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie wsparcia technicznego i subskrypcji dla posiadanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie licencji na urządzenia VMware, data zakończenia aktualnej subskrypcji 31.12.2011. Lp. Część opis Ilość instancji 1)VS4-ENT-G-SSS-C Basic Support Coverage VMware vSphere 4 Enterprise for 1 processor (Max 6 cores per processor)ilość instancji:2 2)VS4-ENT-G-SSS-C Basic Support Coverage VMware vSphere 4 Enterprise for 1 processor (Max 6 cores per processor)ilośc instancji:2 3)VS4-ENT-G-SSS-C Basic Support Coverage VMware vSphere 4 Enterprise for 1 processor (Max 6 cores per processor)ilośc instancji:2 4)VS4-ENT-G-SSS-C Basic Support Coverage VMware vSphere 4 Enterprise for 1 processor (Max 6 cores per processor)ilośc instancji:2 5)VCS-STD-G-SSS-C Basic Support Coverage VMware vCenter Server 4 Standard for vSphere (Includes Orchestrator and Linked Mode)ilość instancji:1 6)VS4-ENT-G-SSS-C Basic Support Coverage VMware vSphere 4 Enterprise for 1 processor (Max 6 cores per processor) ilość instancji:2 7)VS4-ENT-G-SSS-C Basic Support Coverage VMware vSphere 4 Enterprise for 1 processor (Max 6 cores per processor)ilośc instancji:2 8)VS4-ENT-G-SSS-C Basic Support Coverage VMware vSphere 4 Enterprise for 1 processor (Max 6 cores per processor)ilośc instancji:2 9)VS4-ENT-G-SSS-C Basic Support Coverage VMware vSphere 4 Enterprise for 1 processor (Max 6 cores per processor)ilośc instancji:2
Wspólny słownik zamówień

Słownik główny
Główny przedmiot 72.25.32.00-5
Dodatkowe przedmioty -

Termin wykonania zamówienia:
Usługa będąca przedmiotem Umowy, świadczona będzie przez okres 12 miesięcy rozpoczynając od dnia podpisania umowy, lecz nie wcześniej niż od 1 stycznia 2012 r.

III. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy

W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

Inne dokumenty

Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej podpisany przez osobę/-y uprawnioną/-e do reprezentowania Wykonawcy

Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

nie

IV. Procedura

Jedynym kryterium oceny ofert jest najniższa cena

Zmiana umowy

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zaistnienia siły wyższej (klęski żywiołowe, strajki, katastrofy, warunki atmosferyczne) mającej wpływ na realizację umowy. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.

Termin związania ofertą

30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej

http://www.um.bip.lublin.pl/

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych

Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem http://licytacje.uzp.gov.pl. Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie http://licytacje.uzp.gov.pl, a wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji, powinien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie. W przypadku podania przez Wykonawcę niewłaściwego loginu bądź nie przekazania go Zamawiającemu wraz z wnioskiem, Wykonawca zobowiązany jest do jego przekazania najpóźniej jeden dzień przed terminem otwarcia licytacji. Brak loginu bądź brak poprawnego loginu będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału Wykonawcy w licytacji. Wymagania techniczne: Komputer klasy PC (lub równoważnej) spełniający wymogi techniczne określone przez producentów przeglądarek internetowych Ms Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej, z zainstalowaną jedną z w/w przeglądarek lub przeglądarką równoważną, podłączony do sieci Internet.

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej

W toku licytacji elektronicznej wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto, za wykonanie całego zamówienia, wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 100.00zł. W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto. Cena wywoławcza 60 000 zł

Minimalna wysokość postąpienia

100.00 PLN

Termin składania wniosków o dopuszczenie do licytacji elektronicznej

2011-12-29 12:00:00

Miejsce składania wniosków o dopuszczenie do licytacji elektronicznej

Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4 20-074 Lublin (I piętro, pokój 128 - KANCELARIA OGÓLNA w budynku przy ul. Lubomelskiej 1-3).

Termin otwarcia licytacji elektronicznej

2012-01-10 10:00:00.

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej

Upływa 2012-01-10 11:24:22

Informacje dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Zamawijący nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Istotne dla stron postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego

Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do ogłoszenia o zamówieniu dostepny na stronie http:/www.um.bip.lublin.pl/

Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej

Wykonawca, który zaoferuje najniższa cenę zostanie wezwany przed podpisaniem umowy do przedstawienia wartości oferty netto. Załącznikami do niniejszego ogłoszenia o zamówieniu (zamieszczonymi na stronie http://www.um.bip.lublin.pl są: Załącznik nr 1 do ogłoszenia - Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, Załącznik nr 2 do ogłoszenia/Załącznik nr 1 do Umowy - Opis przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 3 do ogłoszenia - Oświad. wyk. w trybie art. 22, Załącznik nr 4 do ogłoszenia - Oświad. wyk. w trybie art. 24, Załącznik nr 5 do ogłoszenia -Wzór umowy, Załącznik nr 2 do Umowy - protokół zdawczo-odbiorczy.

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

nie

Pobierz w formacie PDF

Infolinia

Infolinia techniczna:
(22) 852 60 80
Czynna w godzinach:
09:00 - 13:00

Wyszukiwarka:

Menu:

Aktualny czas:

Użytkownik:

Login:
Hasło:
Rejestracja
Nie pamiętam hasła