Licytacja L-324-2011

Status: Zakończona

Ogłoszenie o zamówieniu L-324-2011 - Zakup materiałów biurowych

I. Dane zamawiającego

Nazwa: Jerzy Jakus, Urząd Miasta Tarnowa
Adres pocztowy: Mickiewicza 2
Miejscowość: Tarnów, Kod pocztowy: 33-100
Tel.: , Faks:
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Numer ogłoszenia w BZP:

340367-2011

Termin otwarcia licytacji:

2012-01-04 10:00:00.

II. Przedmiot zamówienia

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup materiałów biurowych
Rodzaj zamówienia:
Dostawy
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Wydziałów i Biur Urzędu Miasta Tarnowa w 2012 r. Szczegółowy wykaz materiałów objętych zamówieniem zawiera załącznik nr 1. Dostawy będą odbywały się do poszczególnych Wydziałów i Biur Urzędu Miasta Tarnowa, zlokalizowanych w budynkach przy ulicach: Nowa 3, Nowa 4, Goldhammera 3, Mickiewicza 2, Brodzińskiego 1, Gumniska 30 w dni powszednie w godzinach 8.00-15.00. Każdorazowo dostawy będą odbywały się na podstawie kierowanych do Dostawcy pisemnych zapotrzebowań, zawierających wskazanie asortymentu wraz z ilością. Zapotrzebowanie przesłane zostanie faksem najpóźniej w terminie do 10 dnia każdego miesiąca . Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku konieczności zrealizowania pilnej dostawy, zapotrzebowanie może zostać skierowane do Dostawcy także w innym terminie. Każda dostawa musi zostać zrealizowana nie później niż w terminie do 3 dni roboczych od daty przekazania pisemnego zapotrzebowania Zamawiającego. l.P Kod CPV Rodzaj produktu Jednostka miary Minimalna gwaranowana ilość zamawianych produktów Największy możliwy zakres zamawianych produktów z uwzględnieniem prawa opcji szt./opako wania/ryzy 1 2 3 4 5 6 1. 19521000-4 Półka na dokumenty w formacie do A4 wykonana z polistyrenu w kolorze przeźroczystym. Możliwość trwałego łączenia w pionie oraz przesuwania w poziomie: wymiary 250 x 345 x 60 mm szt. 40 80 2. 19521000-4 Piórnik na materiały biurowe, obrotowy okrągły wykonany z przeźroczystego lub czarnego akrylu zawiera co najmniej 3 komory szt. 3 5 3. 22114000-2 Zeszyt A-4 kratka 96 kart, twarda oprawa, okładki bez motywów obrazkowych szt. 50 100 4. 22114000-2 Zeszyt A-5 kratka 60 kart, okładki bez motywów obrazkowych szt. 50 100 5. 22114000-2 Zeszyt A-5 kratka 96 kart, twarda oprawa, okładki bez motywów obrazkowych. szt. 20 30 6. 22600000-6 Tusz do pieczątek różne kolory: czerwony, czarny, bezolejowy w buteleczce z dozownikiem, pojemność 25 ml szt. 60 120 7. 22600000-6 Tusz szybkoschnący do stempli metalowych R9 szt. 10 15 8. 22600000-6 Tusz olejowy do stempli metalowych różne kolory:czarny, czerwony- olejowy w buteleczce z dozownikiem, pojemność 25ml szt 5 7 9. 22810000-1 Dziennik korespondencyjny format A4 96 kart, twarda oprawa szt. 17 35 10. 22815000-6 Notatnik A-4 w kratkę 50 kart. szt. 50 100 11. 22815000-6 Notatnik A-5 w kratkę 50 kart. szt. 50 100 12. 22816000-3 Kostka kubikowa klejona biała 85 x 85 x 40 mm szt. 300 600 13. 22816300-6 Zakładki indeksujące 20 x 50 mm, 4 jaskrawe kolory szt. 70 100 14. 22816300-6 Kostka samoprzylepna 76 x 76 mm po 100 kartek szt. 600 1000 15. 22851000-0 Skoroszyt zawieszkowy A-4 kartonowy, biały, czysty bez napisów wykonany z kartonu 250 g/m2 szt. 6500 8000 16. 22851000-0 Skoroszyt zawieszkowy A-4 – plastikowy twardy z PCV przednia okładka przezroczysta, zaopatrzony w wymienny pasek papieru do opisu szt. 2000 5000 17. 22851000-0 Skoroszyt kartonowy, zwykły – biały wykonany z kartonu 250 g/m2 szt. 250 300 18. 22852100-8 Koszulka zawieszkowa A-4 groszkowa (w opak. 100 szt.) wykonana z przezroczystej folii PP, grubość folii 48 mic, otwierana z góry opak. 150 200 19. 22852100-8 Koszulka zawieszkowa A-5 groszkowa (w opak. 100 szt.) wykonana z przeźroczystej folii PP, otwierana z góry, grubość folii 48 mic opak. 10 15 20. 22852100-8 Koszulka zawieszkowa B-4 z klapką groszkowa (w opak. 10 szt.) wykonana z przeźroczystej folii, grubość folii 100 mic opak. 10 20 21. 22852100-8 Ofertówka A4 przeźroczysta, sztywna wykonana z twardej folii PCV o wysokiej przeźoczystości i grubości folii 150 mic., zgrzewana w kształcie litery L szt. 500 800 22. 22852100-8 Twarda okładka A4 na listy gratulacyjne w kolorze granatowym z tasiemką bez napisu szt. 500 700 23. 22990000-6 Okładka do bindowania A-4 - karton (w opak.100 szt.) opak. 3 4 24. 24910000-6 Klej w sztyfcie 21 g – nietoksyczny z atestem PZH szt. 600 1000 25. 30145100-8 Rolka barwiąca IR -40 T do kalkulatorów drukujących szt. 30 50 26. 30190000-7 Grzbiet plastikowy do bindowania 12 mm (w opak.100 szt.) opak. 2 4 27. 30190000-7 Grzbiet plastikowy do bindowania 32 mm (w opak. 50 szt.) opak. 2 4 28. 30190000-7 Grzbiet plastikowy do bindowania 16 mm (w opak.100 szt.) opak. 2 4 29. 30191120-1 Pudełko kartonowe skośne A4/80 do przechowywania dokumentów w pozycji pionowej, szerokość grzbietu 80 mm szt. 40 40 30. 30191130-4 Clipboard A-4 z okładką i klipsem na wewnętrznej stronie posiada kieszeń i miejsce na długopis szt. 3 5 31. 30192000-1 Wkłady pasujące do długopisów z poz. 42 kolor niebieski, czarny szt. 50 100 32. 30192000-1 Wkłady pasujący do długopisów samoprzylepnych z poz. 44 kolor niebieski szt. 30 50 33. 30192000-1 Wkłady pasujące do długopisu z poz. 41, kolor niebieski, czarny szt. 100 120 34. 30192000-1 Naboje pasujące do pióra Waterman (w opak. 8 szt.), kolor niebieski, czarny opak. 15 30 35. 30192000-1 Naboje atramentowe pasujące do pióra Parker (w opak. 5 szt ) kolor niebieski, czarny opak. 30 60 36. 30192000-1 Wkłady żelowe pasujące do długopisów z poz. 40, różne kolory szt. 150 180 37. 30192000-1 Wkład pasujący do długopisu typu Zenit w kolorze: niebieski, czarny. Wkład musi spełniać nastepujące wymagania: wkład mosiężny, pokryty powłoką niklowaną,średnica kulki: 0,8 mm; długość linii pisania: min. 2500 m) szt. 180 250 38. 30192100-2 Gumka do mazania miękka typu Factis s 20 lub równoważna rozmiar 5,5 x 2 x 1 cm (jako równoważna uznana zostanie gumka posiadająca podobne parametry miękości i ścieralności, pozwalająca na wymazywania grafitu i kredek rysunkowych, niebrudząca papieru) szt. 100 150 39. 30192111-2 Poduszka do stempli metalowych okrągła średnica 140 mm szt. 3 5 40. 30192121-5 Długopis żelowy z wymiennym wkładem w różnych kolorach, grubość linii pisania 0,3 mm szt. 150 310 41. 30192121-5 Długopis z wymiennym wkładem w przezroczystej obudowie z szybkoschnącym tuszem na bazie oleju. Długość linii pisania 1700m, grubość linii pisania 0,27 mm, końcówka 0,7 mm wykonana z niklowanego srebra szt. 100 310 42. 30192121-5 Długopis żelowy typu Pilot G2 wymienny wkład automatyczy - chowany, czarny gumowy uchwyt w kolorze tuszu, klips i wykończenie w kolorze atramentu, grubość linii pisania 0,32 mm, dł.linii 1200 m lub równoważny (jako równoważny uznany zostanie długopis spełniający wyżej określone parametry) szt. 50 100 43. 30192121-5 Długopis automatyczny wykonany z tworzywa sztucznego, z automatycznym mechanizmem włączającym wkład, z wymiennym wkładem niebieskim o średnicy kulki 0,8 mm, wykończenie niklowane lub metalowe (klips, okuwka i obrączka) długość linii pisania 2500 m szt. 100 150 44. 30192121-5 Długopis samoprzylepny na sprężynce z przyklejaną podstawką , wkład w kolorze niebieskim szt. 50 80 45. 30192125-3 Zestaw 4 markerów do tablic suchościeralnych opak. 3 5 46. 30192125-3 Cienkopis w różnych kolorach z końcówką fibrową oprawioną w metal o grubości linii pisania 0,4 mm i długości linii pisania min. 1200 m, trwały tusz na bazie wody. Obudowa plastikowa, klips w kolorze tuszu szt. 1000 1100 47. 30192125-3 Zakreślacz fluorescencyjny różne kolory z atramentem pigmentowym na bazie wody z końcówką ściętą o szerokości linii pisania 2,0-5,0 mm szt. 400 700 48. 30192125-3 Pisak marker permanentny z okrągłą lub,ściętą końcówką różne kolory (czarny,czerwony ,niebieski) nietoksyczny grubość linii pisania 1,0-1,2 mm szt. 200 350 49. 30192125-3 Foliopis wodoodporny napełniony niezmywalnym i szybkoschnącym atramentem w kolorze czarnym grubość linii pisania B 1,0 - 2,5 mm, permanenty szt. 10 20 50. 30192125-3 Foliopis wodoodporny napełniony niezmywalnym i szybkoschnącym atramentem w kolorze czarnym grubość S 0,4 mm permanenty szt. 50 100 51. 30192125-3 Foliopis wodoodporny napełniony niezmywalnym i szybkoschnącym atramentem w kolorze czarnym grubość linii pisania F 0,6 mm permanenty szt. 50 105 52. 30192130-1 Ołówek drewniany biurowy HB szt. 300 500 53. 30192131-8 Ołówek automatyczny na grafity z wkładem, grubość linii pisania 0,5 mm szt. 100 190 54. 30192132-5 Grafity do ołówków aut. HB 0,5 mm, 0,7 mm (12 grafitów w etuii) opak. 110 110 55. 30192133-2 Temperówka do ołówków metalowa pojedyncza szt. 60 120 56. 30192150-7 Datownik automatyczny samotuszującyw kolorze czerwonym w obudowie z tworzywa ABS z datą w wersji polskiej szt. 15 30 57. 30192150-7 Datownik ręcznie przesuwany wys. czcionki 4 mm szt. 3 3 58. 30192160-0 Korektor w taśmie nie zawierający rozpuszczalników szer. 5 mm dł. 8 m szt. 100 200 59. 30192160-0 Korektor płynny w butelce z gąbką kryjącą na bazie wody, pojemność nie mniejsza niż 20 ml szt. 100 150 60. 30192310-7 Taśma barwiąca dwukolorowa czerwono-czarna 13 mm x 6 m pasująca do kalkulatora typu Citizen 355 DPII szt. 15 30 61. 30192350-9 Rolki kasowe 57 mm x 30 m produkowane z białego, bezdrzewnego i bezpyłowego papieru offsetowego szt. 200 400 62. 30192500-6 Okładka przezroczysta do bindowania (w opak. 100 szt.) opak. 3 4 63. 30192910-3 Folia laminacyjna A-6 (w opak. 100 szt.) opak. 5 5 64. 30192910-3 Folia laminacyjna A- 4 (w opak. 100 szt.) opak. 9 11 65. 30192910-3 Folia laminacyjna A-5 (w opak. 100 szt.) opak 2 2 66. 30194200-7 Taśma klejąca biurowa przezroczysta 18 mm x 30 mm szt. 150 300 67. 30194200-7 Taśma samoprzylepna dwustronna 50 mm x 5 m szt. 20 50 68. 30194200-7 Taśma pakowa szeroka brązowa lub przezroczysta 50 mm x 66 m szt. 40 65 69. 30194820-9 Ekierka plastikowa 25 cm szt. 5 10 70. 30197100-7 Pinezki srebrne (w opak. 50 szt.) opak. 5 20 71. 30197100-7 Zszywki metalowe pasujące do zszywacza typu Rexel Odyssey - rozmiar 9/13 w opak. 2500 szt. opak. 8 8 72. 30197100-7 Zszywki metalowe 24/6 do zszywaczy biurowych (w opak. 1000 szt.) opak. 700 950 73. 30197100-7 Kasetka ze zszywkami 26/8 pasująca do zszywacza kasetowego Leitz 5551. Max. grubość zszywanego pliku: 4,0 mm. Max. ilość zszywanych kartek: 40 ark. (opakowanie: 1050 (5 x 210) szt.) opak. 3 5 74. 30197100-7 Kasetka ze zszywkami 26/6 pasująca do zszywacza kasetowego Leitz 5551. Max. grubość zszywanego pliku: 2,5 mm. Max. ilość zszywanych kartek: 25 ark. (opakowanie: 1050 (5 x 210) szt.) opak. 3 5 75. 30197100-7 Kasetka ze zszywkami 26/10 pasująca do zszywacza kasetowego Leitz 5551 Max. grubość zszywanego pliku: 5,5 mm. Max. ilość zszywanych kartek: 55 ark. (opakowanie: 1050 (5 x 210) szt. opak. 3 5 76. 30197100-7 Kasetka ze zszywkami 26/12 pasująca do zszywacza kasetowego Leitz 5551 Max. grubość zszywanego pliku: 8,0 mm. Max. ilość zszywanych kartek: 80 ark. (opakowanie: 1050 (5 x 210) szt.) opak. 3 5 77. 30197100-7 Zszywki miedziane 24/8 do 40 kartek (w opak. 1000 szt.) op. 40 50 78. 30197100-7 Zszywki stalowe ocynkowane 23/13 (w opak. 1000 szt.) op. 2 4 79. 30197100-7 Zszywki stalowe ocynkowane 23/15 (w opak. 1000 szt.) op. 2 4 80. 30197100-7 Zszywki stalowe ocynkowane 23/17 (w opak. 1000 szt.) op. 3 6 81. 30197100-7 Zszywki stalowe ocynkowane 23/9 (w opak. 1000 szt.) op. 3 6 82. 30197100-7 Zszywki stalowe ocynkowane 23/20 (w opak. 1000 szt.) op. 3 6 83. 30197100-7 Zszywki stalowe ocynkowane 26/6 (w opak. 1000 szt.) op. 20 40 84. 30197200-8 Spinacz metalowy 28 mm (w opak. 100 szt.) opak. 350 700 85. 30197200-8 Spinacz metalowy 50 mm (w opak. 50 szt.) opak. 200 350 86. 30197200-8 Spinacze krzyżowe 70 mm (w opak.12 szt.) szt. 4 6 87. 30197220-4 Klips do papieru 25 mm (w opak. 12 szt.) wykonany z metalu niklowany odporny na odkształcenie opak. 20 40 88. 30197220-4 Klips do papieru 32 mm (w opak. 12 szt.) wykonany z metalu niklowany odporny na odkształcenie opak. 25 50 89. 30197220-4 Klips do papieru 19 mm (w opak. 12 szt.) wykonany z metalu, niklowany, odporny na odkształcenie opak. 20 30 90. 30197221-1 Pojemnik plastikowy z magnesem na spinacze, w górnej części umieszczony magnez ułatwiający wyjmowanie spinaczy szt. 3 5 91. 30197320-5 Zszywacz biurowy wykonany z metalu w plastikowej obudowie o wymiarach 280 x 67 x 161 mm, zszywa min. 100 kartek zszywkami od 23/6 do 23/13, regulowana głębokość zszywania do 50 mm, pojemność magazynka min. 100 zszywek szt. 3 6 92. 30197320-5 Zszywacz biurowy na zszywki 24/6 wykonany z metalu w plastikowej obudowie, ładowany od góry, zszywa nie mniej niż 20 kartek 80g/m2, gumowa podstawa zapobiegająca ślizganiu się zszywacza szt. 30 50 93. 30197321-2 Rozszywacz wykonany z metalu i plastikowych uchwytów szt. 35 70 94. 30197330-8 Dziurkacz biurowy metalowy z listwą formatową wyposażony we wskaźnik środka strony. Średnica otworu 5,5 mm, rozstaw otworów 80 mm dziurkujący nie mniej niż 40 kartek, przezroczysty pojemnik na śmieci szt. 5 9 95. 30197330-8 Dziurkacz biurowy metalowy z listwą formatową, wyposażony we wskaźnik środka strony. Średnica otworu 5,5 mm, rozstaw otworów 80 mm dziurkujący nie mniej niż 25 kartek z pojemnikiem na śmieci szt. 30 50 96. 30197620-8 Papier kancelaryjny A3 w kratkę ( w opak. 500 szt.) ryza 2 6 97. 30197630-1 Karton do wykonywania druków okolicznościowych, wizytówek w formacie A4 /gramatura 200g/m2 w kolorze białym lub kremowym (w opak. 20 szt.) op. 50 100 98. 30197630-1 Przekładki kartonowe A4 do segregatorów z kolorowymi indeksami wzmocnione plastikiem, 10 stron w 5 kolorach szt. 10 15 99. 30197630-1 Papier do urządzeń biurowych, gładki A4 gramatura 160g/m3, białość 164 (w opak. 250 szt.) op. 3 3 100. 30197630-1 Papier kolorowy mix A4 gram. 80g/m2, pakowany po 100 arkuszy (20 ark w 5 kolorach) ryzy 20 40 101. 30197630-1 Papier termiczny 57 mm x 30 m Polcard do czytnikow kart płatniczych szt. 50 100 102. 30197642-8 Papier do plotera A1 w roli 50 m x 610 cm gramatura 80g/m2 szt. 40 40 103. 30197642-8 Papier do plotera A0 w roli gramatura 80g/m2 szt. 20 20 104. 30197644-2 Papier kserograficzny A 4 biały o gramaturze 80g/m2 białość 161 CIE wyprodukowany z mas celulozowych ,bielonych bez udziału chloru elementarnego.Każda ryza powinna zawierać 500 arkuszy papieru i winna być opakowana w obwolutę odporną na wilgoć. ryza 5000 5300 105. 30197644-2 Papier kserograficzny A3 biały o gramaturze 80g/m2 białość 161 CIE wyprodukowany z mas celulozowych, bielonych bez udziału chloru elementarnego. Każda ryza powinna zawierać 500 arkuszy papieru i winna być opakowana w obwolutę odporną na wilgoć ryza 130 150 106. 30199120-7 Papier termiczny do faksu 210 mm x 30 m, gramatura 55/gm2 szt. 5 10 107. 30199130-0 Kalka kreślarska A-3 w arkuszach gramatura 90g/m2 (w opak. 250 szt.) op. 5 5 108. 30199130-0 Kalka kreślarska A-4 w arkuszach gramatura 90g/m2 (w opak. 100 szt.) op. 5 5 109. 30199230-1 Koperta szara B5 samoklejąca z paskiem 90g/m2, 176 x 250 mm ( w opak. 500 szt.) opak. 30 35 110. 30199230-1 Koperta biała B5 samoklejąca z paskiem (w opak. 500 szt.) opak. 8 10 111. 30199230-1 Koperta szara B4 samoklejąca z paskiem 100g/m2, 250 x 353 mm (w opak. 250 szt.) opak. 20 30 112. 30199230-1 Koperta biała B4 samoklejąca z paskiem (w opak. 250 szt.) opak. 3 10 113. 30199230-1 Koperta C6 biała samoprzylepna (w opak. 1000 szt.) opak. 80 110 114. 30199230-1 Koperta biała z poszerzonymi bokami i spodem samoklejąca z paskiem wykonana z mocnego papieru natronowego 150g/format 280 x 40 0x 40 mm szt. 30 50 115. 30199230-1 Koperta z zabezpieczeniem powietrznym AIR POC biała samoklejąca z paskiem 170 x 225 mm (wkładka z folii bąbelkowej) szt. 25 50 116. 30199230-1 Koperta DL SK biała samoprzylepna (w opak. 1000 szt.) opak. 2 2 117. 30199230-1 Koperta C6/C5 biała z okienkiem prawym (23 cm x 11,5 cm) produkcja arkuszowa z blatu, papier 90g/m2 klejona na mokro z klapkami bocznymi na zewnatrz w środku kopert ciemny poddruk przeznaczone do maszyn kopertujących (w opak. 1000 szt.) opak. 73 73 118. 30199230-1 Koperta bezpieczna B5+ wykonana z folii PE z czarnym poddrukiem i zamknięciem samoklejącym format 176 x 250 mm szt. 600 920 119. 30199230-1 Koperta bezpieczna B4 wykonana z folii PE z czarnym poddrukiem i zamknięciem samoklejącym format 250 x 353 mm szt. 100 200 120. 30199300-3 Papier szary pakowy 50g/m2 natronowy /100 x 126/ arkusz 20 30 121. 30199330-2 Papier komputerowy składanka bezdrzewny i bezchlorowy z perforacją do drukarki igłowej 240 x 12 (1+1) kopia kolor opak. 50 60 122. 30199330-2 Papier komputerowy składanka bezdrzewny i bezchlorowy z perforacją do drukarki igłowej 240 x 12 (1+2) kopia kolor opak. 10 15 123. 30199330-2 Papier komputerowy składanka bezdrzewny i bezchlorowy z perforacją do drukarki igłowej 150 x 12 (1+2) kopia kolor opak. 60 80 124. 30199330-2 Papier komputerowy składanka bezdrzewny i bezchlorowy z perforacją do drukarki igłowej 240 x 12 (1+ 0) opak. 35 50 125. 30199330-2 Papier komputerowy składanka bezdrzewny i bezchlorowy z perforacją do drukarki igłowej 150 x 12 (1+1) kopia kolor opak. 5 10 126. 30199410-7 Papier samoprzylepny A-4 biały (w opak. 100 szt.) szt. 6 12 127. 30199410-7 Taśma czarno biała D1w kolorze czarnym o wymiarach 9 mm x 7 m pasująca do drukarki Dymo Pocket szt. 10 15 128. 30199500-5 Pudło archiwizacyjne typu kopertowego z tektury bezkwasowej pH 8.0-9.5 o gramaturze 1300 g/m i wymiarach 350 x 260 x 110 mm szt. 200 400 129. 30199500-5 Karton archiwizacyjny do przechowywania dokumentów o formacie A4 z otworem na palec pojemność 1000 kartek, grzbiet 100 mm wym. 350 x 100 x 250 mm szt. 500 800 130. 30199500-5 Fastykuły A4 kartonowe z tasiemką szt. 300 500 131. Teczka wiązana z tektury bezkwasowej pH 8.0-9.5 o gramaturze 800g/m2 i wymiarach 320x250x50 mm szt. 400 500 132. 30199500-5 Teczka A4 na dokumenty do podpisu. Posiada 10 przegródek, każda przekładka ma 2 dziurki (twarda oprawa) szt. 5 10 133. 30199500-5 Teczka kartonowana na dokumenty A4 z kartonu jednostronnie powlekanego wiązana w kolorze białym szt. 7000 9000 134. 30199500-5 Segregator A4 35 mm z mechanizmem kółkowym 2 ringowy PCV oklejony na zewnątrz i wewnątrz poliolefiną w kolorze niebieskim lub zielonym szt. 20 40 135. 30199500-5 Teczka z rączką A4 z tektury z okleiną polipropylenową od zewnątrz i wklejką papierową od środka, grubośc 40 mm w kolorze czarnym lub zielonym szt. 5 10 136. 30199500-5 Teczka A 4 z utwardzonego kartonu, pokryta okleiną i folią polipropylenową zamykana na rzepy w kolorze zielonym, niebieskim, czarnym, wymiary 340 x 245 x 40 mm szt. 22 45 137. 30199500-5 Teczka na dokumenty A4 z mocną gumką i trzema zakładkami chroniącymi dokumenty przed wypadaniem, wykonana z mocnego kartonu /400g/m2/ barwionego i lakierowanego szt. 500 800 138. 30199500-5 Teczka A4 plastikowa wiązana wykonana z folii PCV, okładka przezroczysta, tył kolorowy, wewnątrz 3 plastikowe zakładki zabezpieczające szt. 40 80 139. 30199500-5 Segregator A-4 75 mm kartonowy oklejony na zewnątrz kolorowym a wewnątrz jasnoszarym papierem z mechanizmem dźwigowym na grzbiecie otwór na palec, wymienna etykieta szt. 1300 1500 140. 30199500-5 Segregator A-4 50 mm oklejony na zewnątrz poliolefiną a wewnątrz pokryty szarym papierem wzmocniony metalowymi kantami na dolnych krawędziach z mechanizmem dźwigowym, na grzbiecie otwór na palec i wymienna etykieta szt. 200 300 141. 30199500-5 Segregator A- 5 75 mm okolejony poliolefiną z dwustronną wymienną etykietą na grzbiecie, na dolnych krawędziach metalowe okucia z mechanizmem dźwigowym, na grzbiecie otwór na palec szt. 20 25 142. 30199110-4 Kalka kopiująca A4 maszynowa lub ołówkowa (w opak. 50 szt.) opak. 2 3 143. 30199731-3 Skorowidz A-4 96 kartek twarda oprawa szt. 10 30 144. 30199731-3 Skorowidz A-5 96 kartek twarda oprawa szt. 10 20 145. 30199792-8 Kalendarz biurkowy leżący z podkładką o wymiarach 296 x 100 mm. Zawiera przejrzyste kalendarium w układzie tygodniowym poziomym oraz część informacyjną. Grzbiet spiralowany w kolorze białym lub niebieskim szt. 5 7 146. 30199792-8 Kalendarz biurkowy stojący o wymiarach 13x20 cm (jeden tydzień na jednej stronie, w prawym dolnym rogu każdej strony skrócony kalendarzyk miesiąca). Podstawka o profilu trójkątnym, karton 350g/m2, jednostronnie bielony, wykończony grzbietem drutowym w kolorze białym lub niebieskim szt. 300 380 147. 39241200-5 Nożyczki biurowe 21cm z gumowo-plastikową rączką szt. 50 60 148. 39292500-0 Linijka wykonana z przeźroczystego tworzywa sztucznego 30 cm szt. 30 70 149. 39541130-6 Sznurek jutowy 2,5 dkg szt. 50 100 150. 39541130-6 Dratwa szara nabłyszczana 10 dkg 120 m szt. 30 50 c) Minimalna gwaranowana ilość zamawianych przez Zamawiającego produktów została zawarta w kolumnie nr 5 tabeli jak wyżej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z prawa opcji, polegającego na zakupie dodatkowych produktów. Największy możliwy zakres zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji zawarto w kolumnie nr 6 tabeli jak wyżej. Zakup dodatkowych produktów uwarunkowany jest wystąpieniem zapotrzebowania na dany produkt/produkty u Zamawiającego. d) Przez słowo ,,pasujący’” użyty w ogłoszeniu należy rozumieć: element który po zestawieniu z produktem, któremu ma służyć będzie tworzyć harmonijną całość.
Wspólny słownik zamówień

Słownik główny
Główny przedmiot 30.19.76.44-2
Dodatkowe przedmioty 30.19.95.00-5
30.19.92.30-1
30.19.93.30-2

Termin wykonania zamówienia:
od daty podpisania umowy do 31.12.2012 r

III. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

Informacja na temat wadium:
III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Wykonawcy zaproszeni do udziału w licytacji zobowiązani będą do wniesienia wadium w wysokości 1 400,00 zł w terminie wskazanym w zaproszeniu do wzięcia udziału w licytacji elektronicznej. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem art. 45 ust. 7 ustawy PZP. III.1.1) Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto: Bank Handlowy O/Tarnów nr 76 1030 1250 0000 0000 8800 0099, z zaznaczeniem na dowodzie wpłaty: „Wadium –Zakup materiałów biurowych dla potrzeb Wydziałów i Biur Urzędu Miasta Tarnowa”. Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego nie później niż w dniu i w godzinie wskazanej w zaproszeniu do wzięcia udziału w licytacji elektronicznej. III.1.2) W razie wyboru formy wniesienia wadium innej niż pieniądz oryginał dokumentu należy złożyć w w Urzędzie Miasta Tarnowa, ul. Nowa 4, 33-100 Tarnów, pok. 113 do dnia i godziny wskazanej w zaproszeniu do wzięcia udziału w licytacji elektronicznej. –III.1.3) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. III.1.4) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 pkt 1 i pkt 3 ustawy pzp. III.1.5) Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie, nie zostanie dopuszczony do licytacji.

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia , o którym mowa w pkt. III.4.1

Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia , o którym mowa w pkt. III.4.1

Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia , o którym mowa w pkt. III.4.1

Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia , o którym mowa w pkt. III.4.1

Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia , o którym mowa w pkt. III.4.1

Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy

W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

Inne dokumenty

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2. W celu wykazania, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy, przedkłada on dokumenty i oświadczenia określone w pkt III.4.1. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp). 4. W przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów przedłożonych w ofercie , do oferty dodatkowo należy załączyć stosowne upoważnienie. Upoważnienia złożone do przetargu mają być podpisane przez osobę upoważnioną do zaciągania zobowiązań cywilno–prawnych w imieniu Wykonawcy. Upoważnienia/ pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. W przypadku, gdy odrębne przepisy wymagają zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej celem wykazania, że oferta została złożona i podpisana przez osobę uprawnioną i właściwie umocowaną, Wykonawca przedkłada zaświadczenie (a w przypadku spółki cywilnej – zaświadczenia) o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).

Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

nie

IV. Procedura

Jedynym kryterium oceny ofert jest najniższa cena

Zmiana umowy

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w przypadkach: a) zmiany stawek podatku od towarów i usług - w takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone lub powiększone, b) przekształceń wykonawcy lub zbycia przedsiębiorstwa, c) zmiany danych adresowych Stron lub zmiany rachunku bankowego Wykonawcy.

Termin związania ofertą

Termin związania ofertą Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę: 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się w dniu licytacji.

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej

http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych

IV.4.8.1) Wykonawcy chcący wziąć udział w przedmiotowej licytacji są zobowiązani do dokonania uprzedniej rejestracji na platformie do prowadzenia licytacji elektronicznych, zwanej dalej platformą, oraz do przesłania swojego LOGIN-u Zamawiającemu, wypełniając informację we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia. IV.4.8.2) Korzystanie z oprogramowania jest bezpłatne. Jedynym warunkiem jest zarejestrowanie się w systemie. IV.4.8.3) Przed rozpoczęciem korzystania z platformy zaleca się zapoznanie się z Samouczkiem oraz z wersją demonstracyjną platformy, zamieszczonymi na stronie internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna. IV.4.8.4) Pomoc techniczną w zakresie funkcjonowania systemu (zgłaszanie ew. błędów) można uzyskać po numerem telefonu (22) 632 28 84. IV.4.8.5) Udział w licytacji elektronicznej wymaga dysponowania komputerem PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarką internetową Internet Explorer 6.0 lub wyższą lub Firefox 2.0 lub wyższą. IV.4.8.6) Zamawiający dopuści do udziału w licytacji elektronicznej i zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, określając w zaproszeniu termin związania ofertą wykonawcy (30 dni), który zaoferuje najniższą cenę

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej

IV.4.9.1) Po zalogowaniu się na platformie, Wykonawcy uzyskują dostęp do aplikacji umożliwiającej składanie ofert. W czasie trwania licytacji (od otwarcia licytacji do jej zamknięcia) Wykonawcy składają swoje oferty cenowe w postaci elektronicznej. IV.4.9.2) Zamawiający i wykonawcy od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji przekazują wnioski, oświadczenia i inne informacje drogą elektroniczną. IV.4.9.3) Oferty składane przez Wykonawców podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. System umożliwia składanie wyłącznie ofert o cenie niższej niż oferta wiodąca w danym momencie. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. IV.4.9.4) W trakcie licytacji elektronicznej system na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, oraz cenach złożonych przez nich ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia się informacji umożliwiających identyfikację wykonawców.

Minimalna wysokość postąpienia

500.00 PLN

Termin składania wniosków o dopuszczenie do licytacji elektronicznej

2011-12-29 10:00:00

Miejsce składania wniosków o dopuszczenie do licytacji elektronicznej

Urząd Miasta Tarnowa Kancelaria Główna, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4, pok. 1 A

Termin otwarcia licytacji elektronicznej

2012-01-04 10:00:00.

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej

Upływa 2012-01-04 11:00:00.

Informacje dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Nie dotyczy

Istotne dla stron postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego

Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do ogłoszenia, zamieszczony na stronie http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/

Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej

nie dotyczy

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

nie

Pobierz w formacie PDF

Infolinia

Infolinia techniczna:
(22) 852 60 80
Czynna w godzinach:
09:00 - 13:00

Wyszukiwarka:

Menu:

Aktualny czas:

Użytkownik:

Login:
Hasło:
Rejestracja
Nie pamiętam hasła