Licytacja L-346-2018
Status: ZakończonaLicytacja została zakończona.
Zwycięzcą jest Vena35 z ofertą o wartości 24632PLN.
Dane zwycięzcy:
Vena35 - Agnieszka Jasińska, Air LiquidePolska sp. z o.o.
Jasnogórska9
31-358, Kraków
Ogłoszenie o zamówieniu L-346-2018 - Dostawa tlenu medycznego i CO2 dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie -PAKIET nr 2
Dane zamawiającego
Nazwa:
spch, Szpital Powiatowy w Chrzanowie
Adres
pocztowy: Topolowa16
Miejscowość: Chrzanów,
Kod pocztowy: 32-500
Tel.: 032 6247777, 62,
Faks: 032 6239428, 62
Rodzaj zamawiającego:
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Numer ogłoszenia w BZP:
616884-N-2018
Termin otwarcia licytacji:
2018-10-04 08:00:00.
I. Określenie przedmiotu zamówienia
Dostawa tlenu medycznego i CO2 dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie -PAKIET nr 2
Dostawy
tlen w butlach 2-5l , dzierżawa 10 butli
www.szpital-chrzanow.pl
-
II. Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych
1. Warunkiem uczestnictwa Wykonawcy w licytacji, jest dokonanie rejestracji na portalu Licytacji Elektronicznych Urzędu Zamówień Publicznych (https://licytacje.uzp.gov.pl/). Rejestracji dokonuje Wykonawca samodzielnie. Informacje wpisane w toku rejestracji mogą być poprawione na każdym etapie, poprzez wybór zakładki: „Ustawienia konta”. 2. Rejestracji należy dokonać przed upływem terminu składania wniosków, gdyż wraz z wnioskiem Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu login uzyskany podczas rejestracji. Identyfikacja wykonawców podczas licytacji odbywać się będzie wyłącznie przy pomocy Loginu 3. Minimalne wymagania techniczne urządzeń informatycznych są dostępne na stronie internetowej, na której będzie prowadzona licytacja https://licytacje.uzp.gov.pl/, które na dzień przygotowania niniejszego ogłoszenia były następujące: Komputer PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarka internetowa Internet Explorer 6.0 lub wyższa lub Firefox 2.0 lub wyższa.
https://licytacje.uzp.gov.pl/
III. Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej
1. W postępowaniu prowadzonym w trybie licytacji elektronicznej z wykorzystaniem platformy Licytacji Elektronicznych UZP przekazywanie wniosków, oświadczeń i innych informacji odbywa się drogą elektroniczną, zgodnie z art. 77 ustawy – Prawo zamówień publicznych, za pośrednictwem w/w platformy – od otwarcia do zamknięcia licytacji. Poza w/w platformą przekazywane są wnioski o dopuszczenie do udziału w licytacji, zaproszenia do składania ofert oraz oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 2. Wnioski o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej wymagają dla swej ważności formy pisemnej. 3. Zaproszenia do składania ofert przesyłane będą do wykonawców w formie elektronicznej na adres e-mail podany we wniosku. 4. Minimalne postąpienie w licytacji wynosi 100,00zł 5. Ceny ofert podawane przez wykonawców podczas licytacji muszą być cenami brutto zawierającymi podatek VAT, podanymi z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Cena musi być podana za cały przedmiot zamówienia ujęty w danym pakiecie, o konfiguracji spełniającej w każdym zakresie (tj. w co najmniej minimalnym zakresie) wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia. 6. W celu określenia ceny oferty przed złożeniem postąpienia w trakcie licytacji Zamawiający zaleca skorzystanie z arkusza cenowego załączonego do niniejszego ogłoszenia. Pozwoli to na uniknięcie błędów przy wycenie oferty.
100
Polski złoty (PLN)
IV. Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania
Relatywny
Licytacja jednoetapowa
V. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej
2018-09-21 10:00:00
VI. Termin otwarcia oraz termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej
2018-10-04 08:00:00.
Czas od ostatniego postąpienia
Upływa 2018-10-04 09:28:21
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia
Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał zezwolenie na wytwarzanie lub zezwolenie na obrót gazami medycznymi wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego – oświadczenie Wykonawcy
-
-
-
-
Nie
-
Tak
- (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp): Tak
- (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp): Nie
- (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp): Nie
- (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp): Nie
- (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp): Nie
- (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp): Nie
- (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp): Nie
- (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp): Nie
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
Tak
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Oświadczenie, że Wykonawca posiada zezwolenie na wytwarzanie lub zezwolenie na obrót gazami medycznymi wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego. Zamawiający informuje, że celu zapewnienia sprawnego przebiegu postępowania, stosuje postanowienia art. 26 ust. 2f ustawy – dokument ten należy złożyć wraz z wnioskiem
-
-
1. Do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (zwany „wnioskiem”) należy dołączyć dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1) wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej w formie formularza zgodnie z przedłożonym przez Zamawiającego wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia. Wykonawca może zastosować inny wzór wniosku pod warunkiem, że będzie zawierał co najmniej te same informacje jakie są wymagane we wniosku stanowiącym załącznik nr 1. 2) aktualne na dzień składania wniosków oświadczenie o którym mowa w art. 25a, ust. 1, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca: nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 pkt 12-23 i ust. 5 pkt. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz braku podstaw do wykluczenia oraz w zakresie art.22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych – o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia zawiera załącznik nr 2 do ogłoszenia 3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy 4) login uzyskany podczas rejestracji na platformie licytacji elektronicznych UZP
IX. Termin związania ofertą
Termin związania oferty Wykonawcy, który zaoferował najniższą cenę wynosi 30 dni od dnia składania wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej.
X. Termin wykonania zamówienia (data rozpoczęcia, data zakończenia realizacji zamówienia)
36 miesięcy
XI. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
nie wymaga się
XII. Istotne dla stron postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy
Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do ogłoszenia
XIII. Informacje dodatkowe
-
Informacje o wadium
Nie
Pobierz w formacie PDF
Infolinia
(22) 852 60 80
Czynna w godzinach:
09:00 - 13:00
Wyszukiwarka:
Menu:
Aktualny czas: