Licytacja L-38-2018

Status: Zakończona

Licytacja została zakończona.
Zwycięzcą jest sanitbud z ofertą o wartości 415000PLN.
Dane zwycięzcy:
sanitbud - Włodzimierz Meres, FHU Sanit-Bud Włodzimierz Meres
Górników3 m. 22
30-819, Kraków


Ogłoszenie o zamówieniu L-38-2018 - Likwid.palen.węgl. – budowa wew.instalacji c.o. - ul. Zbożowa 5 - 7

Dane zamawiającego


Nazwa: ZBK, Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
Adres pocztowy: B. Czerwieńskiego 16
Miejscowość: Kraków, Kod pocztowy: 31-319
Tel.: 12/6166222, Faks: -
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Numer ogłoszenia w BZP:

511969-N-2018

Termin otwarcia licytacji:

2018-03-07 11:00:00.

I. Określenie przedmiotu zamówienia


Likwid.palen.węgl. – budowa wew.instalacji c.o. - ul. Zbożowa 5 - 7

Roboty budowlane

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na likwidacji palenisk węglowych - wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, instalacji gazu, kotłowni gazowej o mocy 140kW oraz adaptacja części strychu na pomieszczenie kotłowni gazowej w budynku mieszkalnym położonym przy ul. Zbożowej 5 - 7 w Krakowie. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą załączników tj. przedmiaru robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz dokumentacji projektowej, które znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty: 36 miesięcy. Okres rękojmi za wady tożsamy z okresem gwarancji. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, instalacji gazowej oraz instalowanie kotłów.

www.zbk.krakow.pl

-

II. Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych


1. Wymagania formalne: a) Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem http://licytacje.uzp.gov.pl. b) Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie http://licytacje.uzp.gov.pl, a wraz z wnioskiem o dopuszczenie go do udziału w licytacji winien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości wynikające z korzystania przez Wykonawców z oprogramowania innego niż zalecane. 2. Wymagania techniczne: Komputer klasy PC (lub równoważnej) spełniający wymogi techniczne określone przez producentów przeglądarek internetowych Ms Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej, z zainstalowaną jedną z w/w przeglądarek lub przeglądarką równoważną, podłączony do sieci Internet

https://licytacje.uzp.gov.pl

III. Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej


1. Przedmiotowa licytacja elektroniczna będzie licytacją 1-etapową. 2. W toku licytacji elektronicznej wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 3. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 4. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. 5. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 6. W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 7. Zamawiający przyjął cenę wywoławczą brutto za całość: 534.718,71 zł. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto.

1000

Polski złoty (PLN)

IV. Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania


Relatywny

Licytacja jednoetapowa

V. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej


2018-02-08 10:00:00

VI. Termin otwarcia oraz termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej


2018-03-07 11:00:00.

Czas od otwarcia

Upływa 2018-03-07 12:00:00.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia


-

-

-

Wykonawca wykaże, że: 1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał minimum 3 roboty polegające na wykonaniu robót budowlanych zgodnie z definicją określoną w ustawie Prawo budowlane w zakresie instalacji centralnego ogrzewania z kotłownią gazową o mocy minimum 70kW; 2) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t.: - osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (w zakresie przedmiotu zamówienia z wyłączeniem uprawnień budowlanych do wykonywania pracy na stanowisku majstra budowlanego); - osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie przedmiotu zamówienia; - osobą przewidzianą do realizacji zamówienia posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne (E) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji elektroenergetycznych wraz z uprawnieniami do wykonywania pomiarów do 1 kV; - osobą przewidzianą do realizacji zamówienia posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne (D) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji elektroenergetycznych na stanowisku dozoru wraz z uprawnieniami do wykonywania pomiarów do 1 kV.

Tak

-

Tak

  • (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp): Tak
  • (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp): Nie
  • (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp): Nie
  • (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp): Nie
  • (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp): Nie
  • (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp): Nie
  • (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp): Nie
  • (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp): Nie

VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia


Tak

-

1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (na podstawie Załącznika) z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, 2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – na podstawie Załącznika

-

-

IX. Termin związania ofertą


30 dni

X. Termin wykonania zamówienia (data rozpoczęcia, data zakończenia realizacji zamówienia)


15.06.2018 r.

XI. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy


1. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy służące do pokrycia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy musi być wniesione przed podpisaniem umowy, w wysokości 10% zaoferowanej ceny całkowitej. 2. Formy wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy dopuszczone przez Zamawiającego, określa art. 148 ust. 1 Ustawy. 3. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem rachunek Zamawiającego nr: 80 1020 2892 0000 5002 0590 1659. 4. Zabezpieczenie wnoszone w postaci poręczenia lub gwarancji (projekt gwarancji należytego wykonania umowy stanowi Załącznik nr 3 do Wzoru umowy) musi zawierać następujące elementy: a) nazwę Wykonawcy i jego siedzibę (adres), b) nazwę Zamawiającego, c) nazwę Gwaranta lub Poręczyciela, d) określać wierzytelność, która ma być zabezpieczona gwarancją, e) sformułowanie dotyczące zobowiązania Gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązana na pierwsze pisemne wezwanie do zapłaty zawierające oświadczenie Zamawiającego, że: Wykonawca: • nie wykonał zamówienia albo zamówienie wykonał nienależycie, • nie wykonał lub nienależycie wykonał swoje zobowiązania z tytułu rękojmi za wady. Gwarant nie może także uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. W przypadku przedłożenia gwarancji nie zawierającej wymienionych elementów, bądź posiadającej jakiekolwiek dodatkowe zastrzeżenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający dokona zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy w terminie i na warunkach określonych w umowie.

XII. Istotne dla stron postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy zostały określone we wzorze umowy, który znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego.

XIII. Informacje dodatkowe


Wniosek należy złożyć w formie pisemnej w trwale zamkniętej kopercie lub opakowaniu, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 2016 r. poz. 1113), osobiście, za pośrednictwem posłańca na adres: Zarząd Budynków Komunalnych, ul. Bolesława Czerwieńskiego 16, Kraków, Dziennik Podawczy na parterze, czynne w godz.: pn -pt 8:00-15:00 oraz opisane - Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej - Likwidacja palenisk węglowych - budowa wew. instalacji c.o. - ul.Zbożowa 5-7, Znak sprawy: 11/2018. Uprawnieni do porozumiewania się z wykonawcami: Barbara Batko - tel. (12) 616-62-22 (sprawy proceduralne), Teresa Menszig - tel. (12) 291-28-25 (sprawy techniczne).

Informacje o wadium


Nie


Pobierz w formacie PDF

Infolinia

Infolinia techniczna:
(22) 852 60 80
Czynna w godzinach:
09:00 - 13:00

Wyszukiwarka:

Menu:

Aktualny czas:

Użytkownik:

Login:
Hasło:
Rejestracja
Nie pamiętam hasła