Licytacja L-417-2018

Status: Zakończona

Licytacja została zakończona.
Zwycięzcą jest Armapol z ofertą o wartości 130000PLN.
Dane zwycięzcy:
Armapol - Krystyna Helena Armatyńska, Armapol
Chwaszczyńska190B
81-571, Gdynia


Ogłoszenie o zamówieniu L-417-2018 - Sukcesywne dostawy akumulatorów samochodowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie

Dane zamawiającego


Nazwa: Józef Tatol, Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie
Adres pocztowy: Partyzantów 6-8
Miejscowość: Olsztyn, Kod pocztowy: 10-950
Tel.: 89 522 52 00, Faks: 89 522 52 05
Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Numer ogłoszenia w BZP:

660766-N-2018

Termin otwarcia licytacji:

2019-01-08 10:00:00.

I. Określenie przedmiotu zamówienia


Sukcesywne dostawy akumulatorów samochodowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie

Dostawy

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne w miarę potrzeb Zamawiającego, dostawy akumulatorów rozruchowych do pojazdów samochodowych, na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie w ilościach określonych w Formularzu cenowym oraz opisie przedmiotu zamówienia.

www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl

-

II. Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych


Z platformy UZP w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl . Wykonawca, aby umożliwić zamawiającemu dopuszczenie siebie do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl (jeżeli nie jest jeszcze zarejestrowanym użytkownikiem), a wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji, powinien przekazać zamawiającemu informację o swoim loginie. Podanie przez wykonawcę niewłaściwego loginu bądź nie przekazania go zamawiającemu wraz z wnioskiem o dopuszczenie do licytacji będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału wykonawcy w licytacji. Wymagania techniczne Komputer PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarka internetowa Internet Explorer 6.0 lub wyższa lub Firefox 2.0 lub wyższa, podłączony do sieci Internet. Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna https://licytacje.uzp.gov.pl

https://licytacje.uzp.gov.pl

III. Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej


Licytacja biegnie według czasu podawanego na platformie licytacji elektronicznych UZP. W toku licytacji elektronicznej wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać gdy inny wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. W toku licytacji wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto, za wykonanie całego zamówienia, wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. Oferta złożona przez wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 500,00 zł. W toku licytacji zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. Po zakończeniu licytacji, system automatycznie wygeneruje: nazwę i adres wykonawcy, którego oferta zwyciężyła Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto i zaoferuje akumulatory zgodne z wymaganiami ogłoszenia o licytacji. Wykonawcy przystępujący do licytacji powinni dokładnie zapoznać się z informacjami zawartymi na platformie (Samouczek, Regulamin).

500

Polski złoty (PLN)

IV. Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania


Relatywny

Licytacja jednoetapowa

V. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej


2018-12-20 13:00:00

VI. Termin otwarcia oraz termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej


2019-01-08 10:00:00.

Czas od ostatniego postąpienia

Upływa 2019-01-08 11:29:24

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia


-

-

-

-

-

Nie

-

Nie

VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia


Tak

-

-

Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę w licytacji elektronicznej, zobowiązany będzie przekazać zamawiającemu w formie pisemnej, w ciągu 5 dni od daty zamknięcia licytacji, formularz cenowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do Ogłoszenia dostępnego na stronie Zamawiającego www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl. Zestawienie to powinno zawierać informacje o: producencie i oznaczeniu handlowym zaoferowanych akumulatorów, cenie jednostkowej urządzeń brutto (w zł), wartości brutto i łącznej cenie ofertowej brutto. Łączna wartość brutto oferty musi być zgodna z zaoferowaną w licytacji elektronicznej ceną najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca nie złoży Formularza cenowego wraz z cenami w wymaganym terminie i wymaganej formie (pisemna) lub zaoferowane urządzenia nie będą spełniały wymogów opisu przedmiotu zamówienia, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

1. Oświadczenie do wniosku o dopuszczenie do licytacji wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do Ogłoszenia. 2. Wykaz podwykonawców.

IX. Termin związania ofertą


30 dni

X. Termin wykonania zamówienia (data rozpoczęcia, data zakończenia realizacji zamówienia)


Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie w terminie 1 roku od dnia obowiązywania umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 21-01-2019 r. (chyba, że kwota dotychczasowej umowy zostanie wcześniej wyczerpana).

XI. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy


Zamawiający nie wymaga w przedmiotowym postępowaniu wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

XII. Istotne dla stron postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy


Projekt umowy na realizację zamówienia stanowi załącznik do ogłoszenia o licytacji. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty możliwa jest w następujących przypadkach i na zasadach w nich określonych: 1) W przypadku zaniechania produkcji przedmiotu umowy lub wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących tym, że dostarczenie przedmiotu umowy stało się niemożliwe. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa wyżej Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia produktu równoważnego o parametrach użytkowych równych bądź wyższych niż ten zaoferowany w ofercie. 2) Nastąpiła zmiana podwykonawcy oraz zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę. 3) Zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i Wykonawcę.

XIII. Informacje dodatkowe


1. Sposób przekazania wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji: Wniosek należy złożyć w oryginale wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami określonymi powyżej, osobiście (w pok. 218 KWP w Olsztynie przy ul. Partyzantów 6-8) lub przesłać pocztą zwykłą w zamkniętej, zabezpieczonej kopercie (kopertach). Koperta ma być zaadresowana na Zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Partyzantów 6-8, 10-959 Olsztyn, pok. 218 i zawierać oznaczenie: WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W LICYTACJI ELEKTRONICZNEJ NA SUKCESYWNE DOSTAWY AKUMULATORÓW SAMOCHODOWYCH – NIE OTWIERAĆ PRZED DN. 20-12-2018 r. godz. 13:00 Ponadto koperta winna spełniać warunek uniemożliwiający odczytanie jej zawartości i być oznaczona nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy. Wnioski złożone po terminie zostaną zwrócone Wykonawcom bez ich otwierania. Opis sposobu przygotowania wniosku: Wniosek musi być sporządzony w języku polskim, pismem maszynowym, komputerowym albo ręcznym w sposób czytelny. Wszelkie poprawki muszą być naniesione czytelnie (jednokrotne skreślenie) oraz parafowane przez te osoby. Wniosek oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu wykonawcy bądź osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy. Jeżeli wniosek podpisuje osoba, której umocowanie nie wynika z aktualnego odpisu właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wymagane jest załączenie pełnomocnictwa. Załączane do oferty dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność przez wykonawcę, z dopiskiem „za zgodność z oryginałem”, z wyjątkiem pełnomocnictwa, które winno być złożone w formie oryginału lub odpisu notarialnego. Jeżeli o zamówienie wykonawcy ubiegają się wspólnie lub prowadzą działalność w formie spółki cywilnej - dokument potwierdzający ustanowienie przez Wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wniosek należy złożyć zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 1, udostępnionym na stronie Zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl; Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami: Zamawiający urzęduje w następujących dniach (roboczych) i godzinach: od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 15:30. Inne, niż złożone z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje itp. przekazywane są na piśmie, za pomocą poczty elektronicznej lub pisemnie – osobiście, lub pocztą zwykłą. Każda ze stron niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania korespondencji w formie elektronicznej. Brak potwierdzenia otrzymania lub wyjaśnienia treści otrzymanego pisma (nieczytelnego) zamawiający traktuje jako skuteczne doręczenie. Zaproszenia zostaną przekazane drogą elektroniczną na adres wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji. Od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji Zamawiający i Wykonawcy wszelkiego rodzaju wnioski, oświadczenia i inne informacje przekazują drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy licytacyjnej. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: Justyna Rogowska– e-mail: zamówienia@ol.policja.gov.pl– tel. 89 522 57 60. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej.

Informacje o wadium


Nie


Pobierz w formacie PDF

Infolinia

Infolinia techniczna:
(22) 852 60 80
Czynna w godzinach:
09:00 - 13:00

Wyszukiwarka:

Menu:

Aktualny czas:

Użytkownik:

Login:
Hasło:
Rejestracja
Nie pamiętam hasła