Licytacja L-55-2012
Status: ZakończonaOgłoszenie o zamówieniu L-55-2012 - kosmetyki, żarówki i akcesoria do pojazdów
I. Dane zamawiającego
Nazwa:
Robert Bartkowski, 3 batalion zabezpieczenia Dowództwa Wojsk Lądowych
Adres pocztowy: Dymińska 13
Miejscowość: Warszawa, Kod pocztowy: 01-783
Tel.: 022 687-75-50, Faks: 022 687-85-09
Rodzaj zamawiającego:
Jednostka Wojskowa
Numer ogłoszenia w BZP:
54758
Termin otwarcia licytacji:
2012-03-08 10:00:00.
II. Przedmiot zamówienia
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
kosmetyki, żarówki i akcesoria do pojazdów
Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych, kosmetyków samochodowych oraz żarówek samochodowych. Szampon do myjki ciśnieniowej Karcher, płyn do mycia szyb samochodowych spryskiwaczem, Płyn do mycia elementów silnika - spray, Szampon do mycia samochodów z woskiem, Preparat do czyszczenia elementów plastikowych i deski rozdzielczej typu PLAK -spray, Preparat do czyszczenia aluminium typu FORLEGA, Pasta nabłyszczająca do karoserii o właściwościach preparatu TEMPO, Odmrażacz do szyb z rozpylaczem (atomizer), Odmrażacz do zamków - spray, Płyn do spryskiwaczy letni, Płyn do spryskiwaczy zimowy zapachowy, Zapach zawieszka - typu choinka zapachowa, Zapach typu -DEO SMILE, Zapach typu -GŁOŚNIK z wkładem w płynie, Elektrosol, Odrdzewiacz typu - WD-40, Pasta lekko ścierna o parametrach zbliżonych do środka typu - BONDO - 601, Gąbka do mycia sam.(duża), Gąbka pokryta naturalną irchą, Papier toaletowy biodegradowalny do WC przewoźnych do zastosowań w autobusach turystycznych, Płyn do toalet przewoźnych w autobusach o właściwościach jakie posiada preparat typu Aqua Kem Blue , Mydło w płynie zapachow, Wosk na mokro do karoserii w atomizerze typu SPIDWAX K2, Płyny do mycia opon i felg typu K2 FELIX, Środek do pielęgnacji opon o właściwościach preparatu typu K2 BOLD, Szczotka do mycia samochodów, na teleskopie 160 cm, Żarówka H-4 60/55W P43t-38, Żarówka H-7 55W PX26d, Żarówka 21W (pomarańczowa) BAU15S, Żarówka 5W BA 15s, Żarówka 12V Całoszklana 1,2W W2,1x9,5d, Żarówka 24V H-1 70W P14,5s..
Wspólny słownik zamówień
Słownik główny | |
---|---|
Główny przedmiot | 39.83.15.00-1 |
Dodatkowe przedmioty |
31.53.11.00-8 |
Termin wykonania zamówienia:
do 20 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
III. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Informacja na temat wadium:
zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienie wyżej wymienionych warunków będzie realizowana metodą spełnia- nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienie wyżej wymienionych warunków będzie realizowana metodą spełnia- nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia
Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienie wyżej wymienionych warunków będzie realizowana metodą spełnia- nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienie wyżej wymienionych warunków będzie realizowana metodą spełnia- nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienie wyżej wymienionych warunków będzie realizowana metodą spełnia- nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia
Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Informacja o dokumentach potwierdzających, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć
próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
wykaz oferowanego przedmiotu zamówienia bez cen
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
IV. Procedura
Jedynym kryterium oceny ofert jest najniższa cena
Zmiana umowy
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
nie
Termin związania ofertą
30 dni
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej
www.3bzab.army.mil.pl
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych
Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie osoby zarejestrowane w systemie. Obowiązek rejestracji obejmuje zarówno zamawiających, jak i wykonawców przy czym: - wykonawca, aby umożliwić zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie przed wysłaniem wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji, a wraz z ww. wnioskiem winien przekazać zamawiającemu informację o swoim loginie. Wykonawcy, którzy nie są zarejestrowani na platformie licytacyjnej prowadzonej przed UZP, przed złożeniem wniosku powinni dokonać takiej rejestracji. Adres platformy https://licytacje.uzp.gov.pl/ W celu wzięcia udziału w licytacji niezbędne jest posiadanie komputera z oprogramowaniem systemowym, przeglądarką internetową i dostępem do internetu. Zamawiający zaleca aby oprogramowanie systemowe i przeglądarka internetowa była aktualna a łącze internetowe o minimalnej przepustowości 1 MB.
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej
W trakcie licytacji Wykonawca podaje cenę brutto (z VAT) za wykonanie całego zamówienia. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkim wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział w licytacji, także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców..
Minimalna wysokość postąpienia
50.00 PLN
Termin składania wniosków o dopuszczenie do licytacji elektronicznej
2012-03-02 10:00:00
Miejsce składania wniosków o dopuszczenie do licytacji elektronicznej
siedziba zamawiającego przy ulicy Dymińskiej 13, 01-783 Warszawa (budynek nr 78 pokój nr 8)
Termin otwarcia licytacji elektronicznej
2012-03-08 10:00:00.
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej
Upływa 2012-03-08 10:15:00.
Informacje dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
zamawiający nie wymaga
Istotne dla stron postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego
- dostawa jednorazowa w terminie do 20 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy. - termin płatności do 21 dni kalendarzowych po realizacji dostawy i dostarczeniu faktury VAT; - kary umowne - 10% wartości umowy.
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Pobierz w formacie PDFInfolinia
(22) 852 60 80
Czynna w godzinach:
09:00 - 13:00
Wyszukiwarka:
Menu:
Aktualny czas: