Licytacja L-65-2010
Status: ZakończonaOgłoszenie o zamówieniu L-65-2010 - Rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Stołpiu
I. Dane zamawiającego
Nazwa:
Gmina Chełm, Gmina Chełm
Adres pocztowy: Gminna 18
Miejscowość: Chełm, Kod pocztowy: 22-100
Tel.: 82 563 73 63, Faks: 82 563 79 78
Rodzaj zamawiającego:
Administracja samorządowa
Numer ogłoszenia w BZP:
63248-2010
Termin otwarcia licytacji:
2010-03-30 09:00:00.
II. Przedmiot zamówienia
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Stołpiu
Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
Rozbudowa budynku szkoły i budowa wielofunkcyjnego boiska przyszkolnego Zespołu Szkół w Stołpiu. Zakres robót
obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: nadbudowy i termomodernizacji budynkuszkolnego - pow. użytk.nadbudowy - 219,0 m2, ocieplenie ścian o pow. 662,61 m2 przebudowy
instalacji wod.-kan, c.w. oraz budowa instalacji wodociągowej p/poż., przebudowy instalacji
centralnego ogrzewania i wentylacji mechanicznej, rozbudowa instalacji elektrycznej wewnętrznej,
budowa instalacji systemów: LAN, SAP, CCTV - monitoring zewnętrzny i wewnętrzny, SSWiN, budowa instalacji solarnej - kolektor próżniowy 22 - rurowy ze stelażem, modernizacja zasilania w
energię elektryczną budynku, budowa boiska wielofunkcyjnego o wym.44,0x22,0 m, nawierzchnia
z trawy syntetycznej, budowa oświetlenia boiska - kabel YKY 3x6mm2 - 208 m, słupy stalowe - 8 szt, oprawy 100W - 8 szt.
Wspólny słownik zamówień
Słownik główny | |
---|---|
Główny przedmiot | 45.21.42.10-5 |
Dodatkowe przedmioty | - |
Termin wykonania zamówienia:
31 października 2010 r.
III. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50.000,00
zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł) do dnia i godziny otwarcia licytacji. Termin otwarcia licytacji -
23 marca godz. 9.00
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Jako
potwierdzenie należy przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne
zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana
będzie w oparciu o dokumenty, złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą
warunku: spełnia lub nie spełnia.
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie warunku niezbędnego doświadczenia uważane będzie wykonanie:
minimum trzech obiektów kubaturowych o powierzchni użytkowej minimum 200
m2 każdy oraz minimum jednego boiska sportowego wielofunkcyjnego o
powierzchni minimum 900 m2 z nawierzchnia syntetyczną i wyposażeniem w
okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie
zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana
będzie metodą warunku: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty (wykaz
wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem
niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem pracom,
stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich ilości oraz daty rozpoczęcia i
daty zakończenia robót oraz miejsca wykonania wraz z dokumentami
potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane należycie - protokoły odbioru
końcowego (potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem).
Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku posiadania potencjału technicznego będzie uważane
posiadanie sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia. Jako potwierdzenie
spełniania warunku należy przedłożyć wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji
zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana
będzie w oparciu o dokumenty wymienione wyżej złożone przez Wykonawcę w
niniejszym postępowaniu metodą warunku: spełnia lub nie spełnia.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawstwie (minimum po jednej osobie z uprawnieniami budowlanymi branży
budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej), określonymi wymaganiami Prawa
budowlanego - dołączenie kserokopii uprawnień potwierdzających przygotowanie
zawodowe i aktualnych zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby
Inżynierów Budownictwa, poświadczonych za zgodność z oryginałem przez
Wykonawcę; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana
będzie w oparciu o dokumenty wymienione wyżej złożone przez Wykonawcę w
niniejszym postępowaniu metodą warunku: spełnia lub nie spełnia.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
na sumę gwarantowaną 1.000.000,00 zł (jeden milion zł). Złożenie ważnej polisy OC
(kopii) w dniu składania ofert będzie uważane za spełnienie warunku udziału w
postępowaniu. W przypadku Wykonawcy, który złoży ofertę najkorzystniejszą a
złożona polisa będzie obowiązująca w krótszym terminie niż data zakończenia robót,
Wykonawca ten przed podpisaniem umowy na wykonanie robót zobowiązany będzie
przedstawić zobowiązanie o kontynuacji ubezpieczenia, obejmującego cały okres
realizacji zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu
dokonywana będzie w oparciu o dokumenty wymienione wyżej złożone przez
Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku: spełnia lub nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
Inne dokumenty
protokoły odbioru końcowego wykonanych robót w zakresie budowy obiektów kubaturowych i boisk sportowych wielofunkcyjnych z nawierzchnia syntetyczną
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
IV. Procedura
Jedynym kryterium oceny ofert jest najniższa cena
Zmiana umowy
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne dla stron postanowienia umowy zawarte są w jej projekcie będącym załącznikiem do niniejszego ogłoszenia.
Termin związania ofertą
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej
www.gmina.chelm.pl
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych
Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji elektronicznej zostaną zaproszeni do składania ofert a ich dane zostaną przesłane do Urzędu Zamówień Publicznych na platformę do prowadzenia licytacji elektronicznych znajdującą się pod adresem http://licytacje.uzp.gov.pl, Korzystanie z oprogramowania jest bezpłatne. Jedynym warunkiem jest zarejestrowanie się w systemie jako Wykonawca. Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w tym systemie przed wysłaniem wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji, a wraz z powyższym wnioskiem winien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie (identyfikatorze). Pomoc w sposobie rejestracji i odpowiedzi na ewentualne problemy znajdują się w Menu na głównej stronie platformy licytacji w zakładce Samouczek. Wymagania techniczne: - komputer klasy PC (lub równoważny) z systemem Windows lub Linux podłączony do sieci Internet, - zainstalowana przeglądarka: MS Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto, 2. W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 3. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 4. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką, 5. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 6. Krok postąpienia (minimalna różnica między kolejnymi ofertami) wynosi 20.000 zł brutto. 7. Licytacja elektroniczna rozpoczyna się od ceny wywoławczej 2.157.430,47 zł brutto. 8. W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców..
Minimalna wysokość postąpienia
20000.00 PLN
Termin składania wniosków o dopuszczenie do licytacji elektronicznej
2010-03-16 12:00:00
Miejsce składania wniosków o dopuszczenie do licytacji elektronicznej
Gmina Chełm Pokrówka ul. Gminna 18 pokój nr 15.
Termin otwarcia licytacji elektronicznej
2010-03-30 09:00:00.
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej
Upływa 2010-03-30 11:24:17
Informacje dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
1. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, które służyć będzie pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego umowy, a jeżeli wykonawca jest jednocześnie gwarantem również pokryciu roszczeń z tytułu gwarancji jakości. 2. Od wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza wymagane będzie wniesienie przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny ofertowej przedstawionej przez Wykonawcę 3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone jest w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy zamawiającego, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
Istotne dla stron postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego
Istotne dla stron postanowienia umowy zawarte są w jej projekcie będącym załącznikiem do niniejszego ogłoszenia.
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Pobierz w formacie PDFInfolinia
(22) 852 60 80
Czynna w godzinach:
09:00 - 13:00
Wyszukiwarka:
Menu:
Aktualny czas: